سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز دکتر فروزان نماینده ویژه وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی به همراه دکتر توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ، دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان، دکتر شعبانی مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان، معاون فرماندار و بخشدار لالجین و دیگر مسئولین از بازدید نماینده ویژه وزیر کار از کارگاه تولیدی کیف و چمدان در روستای زاغه و واحد های تولیدی پوشاک و جوراب در دستجرد و لتگاه بازدید کردند.

شناسه خبر: 15601

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز دکتر فروزان نماینده ویژه وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی به همراه دکتر توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ، دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان، دکتر شعبانی مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان، معاون فرماندار و بخشدار لالجین و دیگر مسئولین از بازدید نماینده ویژه وزیر کار از کارگاه تولیدی کیف و چمدان در روستای زاغه و واحد های تولیدی پوشاک و جوراب در دستجرد و لتگاه بازدید کردند.

 

همچنین نماینده ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حجت السلام والمسلمین محققی امام جمعه لالجین در خصوص مسائل و مشکلات سفالگران و تولید کنندگان این حوزه گفتگو صورت کردند.

 

حامد فروزان نماینده ویژه وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی در جمع مسئولین استانی و شهرستانی با ابراز خرسندی کرد گفت: شهر لالجین در شهرستان بهار بالغ بر ۵ هزار محصول را تولید میکند. و با توجه به  ظرفیت های لالجین، به رویداد بین المللی  آن باید توجه شود تا بتواند جذب گردشگران خارجی را نیز به خود اختصاص دهد.

 

فروزان در ادامه گفت: برپایی جشنواره ها باید در سطح بین المللی صورت گیرد تا تعاملات حداکثری را به دنبال داشته باشد و موجب صادرات هنر لالجین شود.

 

وی تشکیل کارگروه ‌ها را بهترین راه حل برای حل مشکلات این حوزه عنوان کرد.

 

 وی همچنین صادرات را نقش مهمی در بازرگانی تلقی کرد و گفت برای این کار محصولات باید به صورت تخصصی بسته بندی شود. یکی از مشکلاتی که در بازدید از کارگاه ها متوجه شدم این بود که در بحث بسته بندی مشکلاتی وجود دارد و این کارگاه ها می‌توانند از تسهیلاتی که می‌گیرند این مشکلات را برطرف کنند.

 

وی افزود: کارگاه ها می‌توانند با دریافت تسهیلات تبدیل به شرکت تعاونی بزرگت تر شوند و با شرکت های بزرگتری تعامل داشته باشند و محصولات خود را از طریق تعامل و ارتباطات افزایش دهند. افزایش  تولیدات در افزایش ثروت نقش مهم و مستقیمی دارد.

 

سپس دکتر توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: در ابتدای آغاز به کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از ایشان خواستم که به حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ توجه ویژه ای داشته باشند.

 

وی در ادامه گفت: باتوجه به ظرفیتی که در شهرستان بهار دیدیم سازماندهی و ساماندهی و تامین نیازهای اولیه و آموزش و فروش به تولیدکنندگان را در دستور کار است.

 

در پایان مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار گفت: در معیت نماینده ویژه وزیر و نماینده مجلس و مسئولین بخش خصوصی و وزارت خانه که همراه ما بودند از کارگاه های روستاهای زاغه، دستجرد و لتگاه بازدید کردیم.

 

 

وی افزود: با پرداخت تسهیلات ویژه به تولید کنندگان و سپس آموزش و شناسایی  نقاط قوت و ضعف از کسب و کار های کوچک حمایت کنیم.

 

وی اشاره کرد: روستای زاغه با اشتغال ۱۲نفر روزانه ۱۵۰ محصول تولید دارد و ۳۵۰واحد تولید پوشاک در روستای دستجرد و ۲۵۰ واحد جوراب بافی در لتگاه و ۱۳۱۰ کارگاه در شهر لالجین دارای مجوز و مشغول به کار هستند.

 

 گزارش تصویری در لینک زیر:

https://neshateshahr.ir/Press/ShowMediaGraphic/560

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است