سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سید هادی مصطفوی، معاون دادستان استان همدان با ارائه طرح "آسیب‌شناسی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و کمیسیون‌های امور مالیاتی و ارائه راهکار" رتبه برتر نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی را از آن خود کرد.

شناسه خبر: 11742

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز همدان، سید هادی مصطفوی، معاون دادستان استان همدان با ارائه طرح "آسیب‌شناسی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و کمیسیون‌های امور مالیاتی و ارائه راهکار" رتبه برتر نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی را از آن خود کرد. 

به تازگی نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی در سه سطح قضات، وکلا، دانشگاهیان و کارکنان دستگاه قضایی برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند. 

ایده ها و طرح های ارائه شده توسط طراحان به صورت حضوری ارائه و در حضور کارشناسان و داوران مورد ارزیابی قرار گرفت. 

در این میان سید هادی مصطفوی معاون دادستان استان همدان در بخش قضات با ارائه ایده‌ "آسیب‌شناسی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و کمیسیون‌های امور مالیاتی و ارائه راهکار" توانست رتبه نخست این رویداد ملی را از آن خود نماید. 

و در نهایت روز گذشته همزمان با آیین افتتاح مرکز نوآوری‌های حقوقی پژوهشگاه قوه قضائیه در تهران که با حضور روسای دیوان عدالت اداری و رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه برگزار گردید از برگزیدگان این رویداد ارزشمند ملی تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی