سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و همایش حلوا پزان با مداحی جناب آقای ترکاشوند و سخنرانی خانم وجدانی با همت وهمکاری هیئت کوثر خواهران در حسینیه حضرت ابوالفضل قلعه برگزار شد.

شناسه خبر: 12175

به گزارش نشاط شهر،برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و همایش حلوا پزان با مداحی جناب آقای ترکاشوند و سخنرانی خانم وجدانی با همت وهمکاری هیئت کوثر خواهران در حسینیه حضرت ابوالفضل قلعه برگزار شد. 

خانم وجدانی با تسلیت سالروز شهادت‌ حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) مأموریتی که به عنوان فاطمه بودن دارد این است که شیعیان و محبین را از جهنم دور می کند و قدرت وانرژی که از  معصومین(ع) داشتند ،همه آنها به برکت خانم فاطمه الزهراء است .

 

وی افزود :خداوند از قیمت بشریت آگاه است و با قرار دادن خانم فاطمة الزهرادرمسیرآنها باعث میشود که پر از بها کرده باشد؛ و با اشاره به سخن زیبای رسول اکرم صلےالله‌علیه‌وآله باعث می‌شود که نور حضرت زهرا در مسیر هدایت برای انسانها روشن کرده باشد.

 

وی همچنین اذعان داشت :حضرت فاطمه زهرا مادر آسمانی همگانی ما است و دلسوز واقعی  ایشان هستند ، در زندگی نفر اول ما باید حضرت زهرا (س) باشد. 

 

خانم وجدانی همچنین تصریح ‌کرد: زندگینامه خانم فاطمه زهرا تفاوت زیادی دارد و در میان میدان واز دین خود دفاع کرده است و مهم ترین سخنی که برای حضرت زهرا بسیار مهم بوده این است که حاکمیت مختص معصومیت است واگر از دست برود مقام عرشی ایشان ضربه وارد می‌شود.همه ما باید به این نتیجه عملی برسیم که باید به حضرت زهرا نزدیک شویم و ایشان درس بیاموزیم.

 

وی درپایان گفت : وجود، روح، ذات ومقام فوق عقلانی ما به کمتر از رسیدن به حضرت نیست،و همچنین هیچ مسأله ای به همان قدر ظهور آقا امام زمان (عج) نیست. چه در آیات  وروایات و ادعیه نداریم که مهمتر باشه،که دراین زمینه پیامبر ختمی مرتبت فرمودند:((افضل الاعمال امتی انتظار الفرج)) دینداری باامام زمان معنا پیدا میکند ،دینداری منهای امام زمان خطرناکه است بلکه دین بدون مهدویت و معنویت و نبوت است همانطور که خوارج داشتند، مسجدو محراب ومنبری که مقابل آقا امام علی (ع)بود وایشون رو نفرین میکردند و ندانسته بودند که دین منهای ولایت به معنای قرآن بدون آقا اميرالمومنين(ع) است.

 

گزارشی از کار تیم رسانه خبری نشاط شهر 

 

عکاس: آرزو میرزایی و کیانا راهنما

گزارش نویسی : فاطمه بدرلو 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر