سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/12/25 17:37:44
شهردار بهار در نشست خبری با اصحاب رسانه:

سه ماه است برای المان میدان امام فراخوان داده ایم حتی یک نفر هم طرحی برایمان نفرستاده

شهردار بهار در نشست با خبرنگاران به تشریح اقدامات روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ پرداخت

شناسه خبر: 12394

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، شهردار بهار در نشست با خبرنگاران به تشریح اقدامات روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت:


پاکسازی محله به محله بازتاب خوبی داشته و مردم نیز با ما همکاری کنند.

برای ایام عید ۸ دیوار نگاری با همکاری سه هنرمند بومی در حال آماده سازی است، از مردم تقاضا داریم در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشند.

برای پنجشنبه آخر سال، طرح خیرات نهال و نذر نهال را در دستور کار داریم، در این طرح، در مناطق جدولگذاری شده در  آرامستان  تعداد ۲۵۰ چاله برای کاشت درخت کنده شده است، شهروندان با خریداری نهالها، کاشت آنها در چاله های تعبیه شده و درج پلاک به نام شهدا یا متوفیان خود می توانند در این پویش که نذری جاویدان و همیشگی است شرکت کنند.

افتتاح فاز اول نورپردازی شهر بهار از شب ولادت حضرت علی اکبر آغاز شده و تا نیمه شعبان نورپردازی هر ۴ خیابان اصلی روشن می شود تا در نوروز ۱۴۰۱ شبهایی نورانی را در بهار داشته باشیم.

طرح استقبال از بهار شامل پاکسازی و رنگ آمیزی معابر، گلکاری، فضای سبز، مرمت جدولگذاری ها، لکه گیری آسفالت به صورت محدود در حال انجام است.


 شهرداری بهار را با بودجه ۲۰ میلیارد تومانی تحویل گرفته ایم اما امسال را با بودجه ۳۰ میلیاردی به پایان می رسانیم که عمده درآمد ما از محل عوارض و درآمد کوششی بوده است.

المان های نوروزی تا چند روز دیگر نصب خواهد شد، شهروندان در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشند.

در این روزهای پایانی سال شهروندان سعی کنند از پارک خودرو در کوچه های کم عرض و خیابان های اصلی خودداری کنند تا عوامل شهرداری بهتر در سریعتر بتوانند به انجام کارهای اخر سال همچون نورپردازی و آذین بندی معابر بپردازند.

شهروندان پساب منازل خود را به فاضلاب هدایت کنند، تجمع پساب های خانگی در برخی مناطق شهری همچون کوی محمدیه باعث ایجاد لجن و بوی تعفن می شود.

شهروندان در مراقبت از اموال عمومی با شهرداری مشارکت کنند، متاسفانه شاهد سرقت باکس های زباله در چند روز گذشته بودیم، خرید و جایگزینی باکس های سرقتی هر یک  ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در خیابان ۱۷ شهریور صندلی هایی خریداری و نصب شد، اما متاسفانه فردای همان روز صندلی ها از جایشان کنده شدند.

مردم از بازارچه میوه و تره بار حمایت کنند و از آنها خرید نمایند تا بتوان وانت بارهای سطح شهر را ساماندهی کرد، وانت بارهای بازارچه روز اول ۱۵ نفر بودند الان ۶ نفر مانده اند، بقیه به علت کسادی بازار در شهر پراکنده شده اند.

چهارشنبه صبح  پاکسازی سطح شهر با هماهنگی محیط زیست، آموزش و پرورش و شهرداری را در مسیر میدان تا پلیس راه را داریم،همشهریان می توانند در این طرح مشارکت کنند.


چهارشنبه بعدازظهر با مشارکت کانون بانوان مسابقه هفت سین در پارک لاله برگزار میشود، شهروندان در این مراسم شرکت کنند.

سه ماه است که برای المان میدان فراخوان داده ایم اما هیچ طرحی برای میدان امام ارسال نشده، اگر هم هر طرحی بخواهد اجرا شود با انبوه انتقادات مواجه خواهد شد.


در این ایام حدود ۲۵۰ میلیون تومان کابل و لامپ برای روشنایی معابر خریداری شده که نیازمند مراقبت شهروندان از آنهاست چرا که بارها اقدام به تعمیر و خرید لامپ برای معابر کرده ایم اما سرقت کابل و لامپ یا شکستن عمدی لامپ ها اقدامات ما را بی اثر کرده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی