سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: تیم والیبال دختران همدان با شکست حریفان خود در مسابقات منطقه‌ای و ثبت بازی‌های بدون باخت، مقتدرانه به لیگ دسته اول جوانان کشور صعود کرد.

شناسه خبر: 12741

 


به گزارش نشاط شهر، حمید بادامی رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: این رقابت‌ها از ۲۳مردادماه در شهرستان سنندج و با حضور هشت تیم برگزار شد که همدان با قرار گرفتن در "گروه الف" با تیم‌های خوزستان، ایلام و چهارمحال بختیاری هم‌گروه شد.

وی افزود: دختران والیبالیست همدان در مرحله گروهی این مسابقات با کسب پیروزی و نتیجه کامل توانستند هر سه بازی خود را با نتیجه سه بر صفر مقتدرانه به پایان برساند.

رئیس هیات والیبال استان همدان تصریح کرد: دختران والیبال همدان با سه برد و کسب نتیجه کامل توانستند به عنوان تیم اول "گروه الف" به دیدار نیمه نهایی صعود کنند.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه‌نهایی به علت این‌که بازی‌ها به شکل ضربدری انجام شد و اول و دوم گروه به مسابقه پرداختند، تیم همدان با میزبان مسابقات در "گروه ب" یعنی تیم سنندج دیدار کرد و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این بازی شد.

بادامی نجات مطرح کرد: دختران پرتوان استان با بردهای ارزشمند و حتی ندادن یک امتیاز به حریفان خود، توانستند مقتدرانه جزو هشت تیم برتر کشور قرار گرفته و به دسته یک کشور صعود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهسا امیدی نژاد، تینا طالع همت، پرنیاین رادمهر، نیایش ترکاشوند، غزل حسینی، نازنین جباری خرم، روبینا باقری، مریم ضرابی، زهرا یوسفی، پرنیا معصومی کیا، هدیه سلطانی، نگین نوشادی، نرگس عمرانی هنگامی و هستی پرویزی اعضای تیم والیبال دختران جوانان همدان با سرمربیگری الهام نبی پور، مربیگری خاطره صادقیان و سرپرستی زهرا عباسی در این مسابقات حضور یافتند.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.