سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/24 23:06:40
فرماندار بهار مطرح کرد:

درمانگاه تأمین اجتماعی شهر بهار به زودی به بهره برداری خواهد رسید

با هدف رضایتمندی و بهبود حوزه تامین سلامت اجتماعی، دیدار فرماندار شهرستان‌ بهار با مدیر کل سازمان‌ تأمین اجتماعی استان همدان صورت گرفت.

شناسه خبر: 12909

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، روح اله نباتی فرماندار بهار با تأکید بر تلاش همه جانبه برای رضایتمندی مردم در حوزه تامین اجتماعی اظهار کرد: با اقدامات مثمرثمر و نتیجه بخش می توانیم رضایتمندی و در نتیجه سلامت مردم را تضمین و رسالت حوزه تأمین اجتماعی را به خوبی به انجام رسانیم.

 

نباتی خاطرنشان کرد: ارزیابی مثبت از سوی مردم نشان دهنده اقدامات نتیجه بخش این حوزه است و در همین راستا با تلاش مضاعف سعی برآن داریم میزان رضایتمندی مردم را به بالاترین نقطه برسانیم.

 

وی با اشاره بر اینکه مهمترین رسالت این سازمان توسعه اجتماعی برای نیروهای مولد است، افزود: مسئولین این حوزه در جهت تحقق اصول عدالت محور و محرومیت زدایی، تمامی همت و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بدین جهت حرکت توسعه را در مسیر دسترسی عادلانه بیمه شدگان و شرکاء اجتماعی به خدمات و امکانات سازان فراهم آورند. 

 

در حاشیه این دیدار، روح اله نباتی فرماندار بهار باهمراهی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان از پروژه در حال ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهر بهار بازدید کردند.

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی