سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/12/24 00:19:12
فلاحی، نماینده مجلس:

جامعه متدین منتظر اقدام عملیاتی درباره حجاب است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که امروز جامعه متدین این سوال را مطرح می کند که چه زمانی قرار است اقدام عملیاتی درباره حجاب انجام گیرد؟

شناسه خبر: 13209

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که امروز جامعه متدین این سوال را مطرح می کند که چه زمانی قرار است اقدام عملیاتی درباره حجاب انجام گیرد؟

 

احمدحسین فلاحی در جلسه علنی روز سه شنبه در تذکری با اشاره به گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس درباره عفاف و حجاب گفت: کمیسیون فرهنگی مدت هاست که از زمان آغاز اغتشاشات تاکنون به دنبال تهیه این گزارش بوده و آن را تدوین کرده است؛ حجاب یک بحث شرعی است و همه ما متعهد به التزام به آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه مطتلبه مطالبه رسیدگی به وضعیت ناهنجار حجاب است، گفت: مجلس در رأس امور است و باید در این راستا اقدام کند؛ کشف حجاب ساماندهی شده بود و دشمن روی آن برنامه ریزی کرده است اگر دستگاه های می خواستند کاری کنند تا الان انجام داده بودند.

 

فلاحی با بیان اینکه در این گزارش طرحی برای عفاف و حجاب آمده بود که حذف شد، گفت: این طرح می توانست به رای نمایندگان گذاشته شود تا قانون در این زمینه مصوب شود اما در گزارش امروز فقط این مسئله آمده بود که دستگاه ها کوتاهی کردند؛ امروز جامعه متدین ما این سوال را مطرح می کند که چه زمانی قرار است اقدام عملیاتی انجام گیرد؟

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی