سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دومین جلسه ستاد مبارزه با سن غلات شهرستان بهار با حضور كليه اعضاي ستاد شهرستان و مديران عامل تعاوني هاي توليد شهرستان و كارشناسان فعال در طرح جهش توليد در ديمزارها برگزار گردید.

شناسه خبر: 13277

 

 به گزارش نشاط شهر، دومین جلسه ستاد مبارزه با سن غلات شهرستان بهار با حضور كليه اعضاي ستاد شهرستان و مديران عامل تعاوني هاي توليد شهرستان و كارشناسان فعال در طرح جهش توليد در ديمزارها برگزار گردید.

 

عبدالحسین اكبري مدير جهاد کشاورزی شهرستان بهار پس از استماع گزارش سرپرست حفظ نباتات و كارشناسان و مسئولين مراكز جهاد كشاورزي در خصوص روند مبارزه و چالشهاي پيشرو ضمن تشكر از زحمات كليه همكاران تاكيد نمودند با توجه به ويژگيهاي منحصر به فرد سال جاري از لحاظ حفظ و تامين گندم و جو  كشور و با در نظر گرفتن محدوديتهاي زماني مبارزه با آفت سن غلات با توجه به شرايط آب و هوايي  مبارزه با سن غلات بايد در اولويت وظايف محوله قرار گرفته و با برنامه ريزي دقيق با ادامه روند رصد مزارع براي بررسي تراكم سن اطلاع رساني دقيق و گسترده جهت مبارزه در مناطق مورد نياز استمرار داشته باشد. همچنین در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفيت تعاوني هاي توليد و كارشناسان شاغل در طرح جهش ديمزارها در پيشبرد اهداف مبارزه با آفت سن غلات تاكيد گردید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی