سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/4/14 17:50:52
در سفر مشاور وزیر ارتباطات صورت گرفت:

۲۴ مصوبه مخابراتی و ارتباطی ویژه شهرستان بهار

نشست بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی و مخابراتی، با حضور فرماندار شهرستان بهار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیر ارتباطات، مدیرکل مخابرات، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخشداران و رؤسای ادارات مرتبط در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13508

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در این جلسه ایرج روحی مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی از راه‌اندازی و احداث هفت ایستگاه و سایت جدید اینترنتی در روستاهای شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: روستای کریم آباد، باباعلی، راه انبار، گموش‌بلاغ، کوشک‌آباد از جمله روستاهایی است که برای این روستاها در شهرستان بهار سایت جدید مخابراتی راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی همچنین افزود: روستاهای حسین آباد دیم کاران، قیدلی بلاغ، حسن ابدال، هارون‌آباد نیز از جمله روستاهایی هستند که در این روستاها با توجه به وجود سایت نسبت به اضافه کردن سیستم و تکنولوژی جدید به سایت این روستاها اقدام می‌شود.

 

روحی با اشاره به اینکه مسیر فسیجان _بهار در بحث مخابراتی در برنامه ارتقا قرار دارد، ادامه داد: روستاهایی که در شهرستان بهار دارای مشکل قطعی برق هستند ظرف دو هفته آینده اپراتورها باید نسبت به اعلام اسامی این روستاها اقدام و بررسی میدانی در رابطه با این روستاها انجام دهند و مشکلات را به تنظیم مقررات تحویل دهند .

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: در رابطه با روستای «اکبرآباد» و «لک» شهرستان بهار نیز یک طراحی توسط همراه اول و ایرانسل و مجری USO مورد بررسی قرار گیرد تا با یک سایت مشکل این روستاها مرتفع شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مشکل روستای «لتگاه» نیز توسط ایرانسل و روستای «حسام آباد» و «دینار آباد» توسط اپراتور مورد بررسی قرار گیرد،گفت: ظرف سه ماه آینده مخابرات باید در رابطه با حل مشکل تلفن ثابت روستای سنگ سفید، شهرک‌صنعتی و شهرک‌فرهنگیان و فاز دو شهرک‌بهاران شهرستان بهار اقدام کنند. 

 

روحی با تاکید بر اینکه بررسی تداخل در منطقه لالجین توسط سازمان تنظیم ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سایت جدید راه انبار به‌طور قطع مشکل روستای «رایکان سفلی» و «علیا» نیز مرتفع خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: بخشداران شهرستان بهار در واگذاری زمین و نیز جابه‌جایی تیرها و نیز در احداث سایت جدید با اپراتورها همکاری لازم را داشته باشند.

 

مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی افزود: در رابطه با روستای سلیمان آباد شهرستان نیز مخابرات IDSL سرویس این روستا را باید برقرار کند.

 

روحی با بیان اینکه «گنبدان» مشکل سرقت و کابل داشت که قرار شد شورای تامین این موضوع را بررسی کند، تصریح کرد: چند مسیر شهرستان بهار از جمله مسیر لالجین به طاهرلو، بهار به غارعلیصدر،لالجین به کوریجان جز مسیرهای توریستی بوده که ارتقا اینترنت روستاهای اطراف این مسیرها در برنامه خواهد بود.

 

وی همچنین یادآور شد: شهرک صنعتی سفال و لالجین نیز مقرر شده همراه اول یک سایت هشت پلاس را در این محل پیگیری کند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم