سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهار: از مجموع ۸۱ داوطلبی که برای انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ شرکت کرده اند،۶ نفر رد صلاحیت شده اند ،۲ نفر انصراف دادند و ۴ نفر نیز صلاحیت آنها احراز نشده است ،که در کل ۸۶ درصد از داوطلبان تایید صلاحیت شده‌اند.

شناسه خبر: 13872

 

به گزارش نشاط شهر، رضا شالبافیان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهار در جمع خبرنگاران به آمار ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: از مجموع ۸۱ داوطلبی که برای انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه  بهار و کبودراهنگ شرکت کرده اند،۶ نفر رد صلاحیت شده اند ،۲ نفر انصراف دادند و ۴ نفر نیز صلاحیت آنها احراز نشده است ،که در کل ۸۶ درصد از داوطلبان تایید صلاحیت شده‌اند.

 

وی ادامه داد : ۱۱۸ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان بهار پیش بینی شده است که از این تعداد ۵۳ شعبه در بخش #مرکزی ، ۳۵ شعبه در بخش #لالجین و ۳۰ شعبه در بخش #صالح_آباد در نظر گرفته شده است.

 

رضا شالبافیان ادامه داد: در طی ۵ ماه گذشته ۱۶ جلسه ستاد انتخابات با ۹۰ مصوبه در شهرستان بهار برگزار شده است،که از مهم‌ترین این مصوبات می‌توان به:

بحث تامین زیرساخت‌های ارتباطی، امنیتی،پشتیبانی 

رصد اخبار و اطلاعات

بازدید و تجهیزات شعب اخذ رای

مشارکت‌های مردمی 

جلب همکاری ادارات 

برگزاری مستمر کمیته‌های دهگانه 

بازدید و آماده سازی شعب اخذ رای و تاکید بر مستندسازی اشاره کرد.

 

وی کمیته‌های مطرح دهگانه را برشمرد و گفت: اولین کمیته، امنیت انتخابات می‌باشد که شامل تهیه و تصویب طرح‌های جامع امنیتی، تامین امنیت اقتصادی و نظارت بر بازار در راستای کاهش نارضایتی اجتماعی، تقویت خود مراقبتی ادارات، بررسی کاستی‌ها و مشکلات انتخابات، بازدید امنیتی شعب، تامین مسیرها و امنیت شعب سیار، خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی، تامین امنیت ستاد های فرعی و اصلی انتخابات میباشد.

 

وی ادامه داد :کمیته دوم، کمیته سیاسی شامل بررسی فضای مجازی و اخبار انتخاباتی و جلوگیری از تبلیغات زود هنگام داوطلبان می‌باشد.

 

وی افزود: کمیته مشارکت مردمی،

کمیته آموزش انتخابات، 

کمیته نقلیه انتخابات، 

کمیته تدارکات و پشتیبانی، 

کمیته فناوری اطلاعات شامل  بررسی تامین زیرساخت‌های لازم جهت ارتباطات آنلاین در شعب اخذ رای

کمیته نظارت بر تبلیغ کاندیدا و کمیته افزایش رضایتمندی از دیگر کمیته‌های دهگانه می‌باشند.

 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری با بیان آمادگی ۹۰ درصدی جهت برگزاری انتخابات گفت: آرامش در سطح جامعه بسیار مهم است و نباید این فضای آرام و با تخریب و توهین به فضای ناآرام تبدیل شود،همگی اعضای ستاد با همدلی، اتحاد،تعامل، همکاری و هم افزایی با حداکثر توان تلاش خود را جهت پیشبرد این هدف به کار میگیرند.

 

وی در انتها تاکید کرد: طبق قانون انتخابات کارگزاران دولت و مدیران دولتی در هر سمت و مسئولیتی اجازه سوگیری له یا علیه داوطلبان را نخواهند داشت.

 

هانیه عبدی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی