سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اجتماع بزرگ فاطمیون ویژه دانش آموزان دختر مدارس شهرستان بهار با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهار و جمعی از مسئولین در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره) برگزار شد.

شناسه خبر: 13896

 

به گزارش نشاط شهر، همایش فاطمیون با حضور نماینده ولی فقیه آیت الله شعبانی، حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار، فیض الهی سرپرست آموزش و پرورش، معاون فرماندار، نیروی انتظامی و بسیج و با حضور سایر مسئولین شهرستانی و دختران مقطع متوسطه مدارس بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار گردید.

 

آیت الله شعبانی در این همایش خطاب به  دختران گفت: دختران ایرانی می بایست حضرت فاطمه الزهرا (س) را در بعد شخصیتی و در بعد اجتماعی به عنوان الگوی خود برگزینند با زندگی نامه آن حضرت آشنا شوند و آداب و رسوم خاص او را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

 

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه این روزها فضای مجازی  ناامن شده و رسانه های غربی در بنیان خانواده الخصوص در دختران و بانوان نقش بسزایی داشته اند.

 

وی ادامه داد: با پیروی از الگوهای غربی نمی‌توانیم زندگی خوبی را داشته باشیم آنها با بی بند و بار کردن دختران میخواهند با افکار پلید شیطانی زندگی سالمی نداشته باشیم. ما حق انتخاب و قدرت تعقل داریم تا برای رسیدن به اهدافی که انسان را به مقام والایی میرسانند بهترین راه و بهترین الگو را برگزینیم.

 

وی در پایان گفت: همانا که بهترین الگو و کامل ترین شخصیت ،حضرت زهرا (س) است.

 

همچنین فیض الهی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: هدف از برگزاری همایش فاطمیون آشنایی بیشتر دخترانمان با شخصیت و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

وی افزود: دشمن همیشه در تلاش است که با آلوده کردن   فضای مجازی فرهنگ غربی را به دختران سرزمینمان معرفی کند و زمینه انحرافی را در جوانان و نوجوانان افزایش دهد و تاثیر گذاری زن مسلمان توسط دشمن دیده نشود اما ام ابیها غریب به چندین سال است که بهترین اسوه در عرصه های مختلف است.

 

این همایش با اجرای برنامه های متنوع از جمله اجرای سرود، اجرای نمایش، مداحی خوانی و اهدای هدایا همراه بود.

 

برای مشاهده گزارش تصویری از این همایش کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی