سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/10/2 11:14:15
نشست فعالین مجازی با فرماندار بهار برگزار شد:

از شائبه رد صلاحیت برخی کاندیداها تا فعالیت اکانتهای فیک

در نشست فعالین مجازی با فرماندار بهار مباحثی همچون شایعات و شائبه های مطرح شده در گروه ها و شبکه های اجتماعی از جمله چگونگی رد صلاحیت ها، امکان وجود دو موقعیت رد و تایید صلاحیت برای یکی از کاندیداها، چگونگی درز برخی اتفاقات پیش آمده در هیات اجرایی در روند بررسی صلاحیت کاندیداها، تاکید بر صیانت از آرا در روند انتخابات با توجه به اتفاقات پیش آمده در انتخابات شورای شهر در دوره پیشین مطرح شد.

شناسه خبر: 13916

 

به گزارش نشاط شهر، طی هفته گذشته نشست فرماندار شهرستان بهار با فعالین فضای مجازی شهرستان با موضوعاتی پیرامون انتخابات و بالا بردن شور انتخاباتی در راستای مشارکت اجتماعی و جهاد تبیین در سالن اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد.

 

 در این نشست تعدادی از مدیران کانالهای تلگرام و ایتا در شهرها، بخش ها و روستاها و تعدادی از فعالین سیاسی مجازی در شبکه های اجتماعی حضور داشته و نظرات خود را در خصوص وضعیت شبکه های اجتماعی، حال و هوای سیاسی موجود در فضای مجازی بیان کردند.

 

از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه می توان به شایعات و شائبه های مطرح شده در گروه ها و شبکه های اجتماعی از جمله چگونگی رد صلاحیت ها، امکان وجود دو موقعیت رد و تایید صلاحیت برای یکی از کاندیداها، چگونگی درز برخی اتفاقات پیش آمده در هیات اجرایی در روند بررسی صلاحیت کاندیداها، تاکید بر صیانت از آرا در روند انتخابات با توجه به اتفاقات پیش آمده در انتخابات شورای شهر در دوره پیشین  اشاره کرد.

 

همچنین شناسایی و برخورد با برخی افراد که با هویت جعلی در فضای مجازی فعالیت کرده و باعث ایجاد تنش و حرمت شکنی و انتشار برخی شایعات شده مورد تاکید اعضای حاضر قرار گرفت.

 

 در ادامه فرماندار بهار، به مباحث مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه پاسخ داد و اعلام کرد: طی جلسه ای که با حضور فعالین مجازی در نیروی انتظامی برگزار شد، بر شناسایی افراد فعال مجازی با هویت جعلی تاکید شده و این افراد تحت رصد می باشند.

 

فیض الهی در خصوص شائبه رد صلاحیت ها گفت: هر چه که در هیات اجرایی رخ داده همه بر اساس مر قانون بوده و هیات اجرایی نمی‌تواند فراتر از قانون عمل کند.

 

 

مرضیه کریمی رادپور

 

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی