سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حسن محمدی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: عمده محصول تولیدی استان سیب‌زمینی است از همین رو به منظور ارتقای بهره‌وری و ایجاد ارزش افزوده درصدد برآمدیم تا صنایع تبدیلی و تکمیلی در این حوزه توسعه یابد.

شناسه خبر: 13928


به گزارش نشاط شهر، حسن محمدی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: عمده محصول تولیدی استان سیب‌زمینی است از همین رو به منظور ارتقای بهره‌وری و ایجاد ارزش افزوده درصدد برآمدیم تا صنایع تبدیلی و تکمیلی در این حوزه توسعه یابد.



برنامه اول مدیریت صنایع تبدیلی، ذخیره سازی این محصول راهبردی است به طوری که با اجرای این برنامه ضایعات ۲۵ درصدی کاهش یافته و در تمام طول سال محصول با کیفیت عرضه می‌شود.



در این حوزه هفت واحد بسته بندی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن، محصول استان را بسته بندی می‌کند به نحوی که قابلیت رقابت در بازار داخل و خارج را فراهم آورده.



سه جواز تاسیس برای واحد فرآوری سیب‌زمینی با پیشرفت فیزیکی ۴۰، ۱۵ و ۱۰ درصد صادر شده و در حال احداث است و چنانچه تسهیلات مورد نیاز تامین شود به چرخه تولید افزوده خواهند شد و این می تواند راهکاری برای جلوگیری از خام فروشی سیب‌زمینی باشد.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی