سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار: هفت مسجد در شهرهای بهار، لالجین و مهاجران و ده مسجد در روستاهای حسین آباد آشوری، گنج تپه، دینارآباد، کریم آباد، دستجرد، سیمین، روان، آبرومند و همه کسی متولی و مجری برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

شناسه خبر: 14112

 

به گزارش نشاط شهر، حجت‌ الاسلام کرمی با اعلام این خبر گفت: هفت مسجد در شهرهای بهار، لالجین و مهاجران و ده مسجد در روستاهای حسین آباد آشوری، گنج تپه، دینارآباد، کریم آباد، دستجرد، سیمین، روان، آبرومند و همه کسی متولی و مجری برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

 

وی با اشاره به استقبال خوب نوجوان و جوانان جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف اضافه کرد: امسال مراسم معنوی اعتکاف برای دانش آموزان پسر با همکاری و محوریت حوزه علمیه برادارن و اداره آموزش و پرورش شهرستان در مسجد جامع شهر بهار برگزار گردید، که حدود ۹۵نفر دانش آموز دوره اول و دوم متوسطه از برنامه های معنوی اعتکاف که پیش بینی شده استفاده خواهند کرد.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: بخشی از برنامه های فرهنگی معتکفین خواهر با همکاری حوزه علمیه حضرت صدیقه کبری(س) از طریق اعزام مبلغه به مساجد شهری و روستایی انجام می پذیرد.

 

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۴۸ نفر در سطح شهرستان بهار معتکف هستند که بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان نوجوانان و جوانان هستند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی