سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به منظور بررسی روند اجرای پروژه های منابع طبیعی در بازدیدی با حضور مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس و رئیس منابع طبیعی شهرستان بهار از طرح های آبخیزداری شهرستان بازدید صورت گرفت.

شناسه خبر: 15075

 

به گزارش نشاط شهر، به منظور بررسی روند اجرای پروژه های منابع طبیعی در بازدیدی با حضور مسئول دفتر نماینده مردم در  مجلس و رئیس منابع طبیعی شهرستان بهار از طرح های آبخیزداری شهرستان بازدید صورت گرفت.

 

محمدی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار در این بازدید با اشاره به اینکه احداث سیل بند‌های مختلف می‌تواند علاوه بر ذخیره آب، از جاری شدن سیلاب‌های احتمالی هم جلوگیری کند گفت: سیل بند‌ها با هدف کنترل فرسایش و همچنین موجب تقویت آب‌های زیر زمینی می شود.

 

پیش از این توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنک با تأکید بر اینکه اجرای طرح های آبخیزداری در اولویت برنامه های دولت و مجلس است عنوان کرده بود در برنامه هفتم و لوایح بودجه احکام و منابع خوبی برای آبخیزداری و آبخوانداری مصوب شده است.

 

گفتنی است در سال جاری تاکنون در شهرستان بهار ۴ سیل بند در روستاهای جعفر آباد،فسیجان و حسین آباد حدودا با اعتبار۴ میلیارد تومان در حال احداث است.

 

در شهرستان بهار ۱هزار ۳۵۱ سیل بند در سازه های مختلف خشکه چین،توری گابیون و سنگی ملاتی  احداث شده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است