سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر


شناسه خبر: 15142

 

 

به گزارش نشاط شهر، صبح روز گذشته نشست خبری ریاست اداره بهزیستی شهرستان بهار با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

 

اکبر منیعی فرد در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۵تیر لغایت ۲مرداد هفته بهزیستی نامیده میشود اما امسال به احترام تاسوعا و عاشورای حسینی از ۳۰تیر لغایت ۵مرداد هفته بهزیستی با شعار ((نهضت حسینی خدمت دهی به مردم)) آغاز شد.

 

وی افزود: در این هفته برنامه هایی از جمله دیدار با امام جمعه بهار و غبار رویی گلزار شهدا و خدمت رسانی بیشتر به ارباب رجوع و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان و برنامه های دیگر در حال اجراست.

 

سپس ریاست اداره بهزیستی بهار ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اهداف و برنامه ها و نوع خدمت دهی به ارباب رجوع گفت: به شخصه خودم و همکاران تلاش میکنیم که با سرکشی از مددجویان در سطح شهرستان در شهرهای بهار ،لالجین ،صالح آباد و مهاجران و در سطح روستا ها نیز خدمات رسانی کنیم.

 

وی در ادامه افزود: برای آنکه اداره بهزیستی بتواند بهتر به مراجعین خود خدمت رسانی کند به ۵ معاونت تقسیم شده است؛ توانبخشی، اجتماعی، اشتغال، توانمند سازی و پیشگیری که هر یک از معاونت ها وظایف خود را پیگیری و به درستی انجام میدهند.

 

منیعی فرد رئیس اداره بهزیستی خاطر نشان کرد: دو مرکز غیر دولتی مثبت به زندگی و CBR و دولتی همانند کلینیک های مراکز مشاوره ای که  با مشاورین مجرب و روانشناسی  در حوزه خانواده و طلاق و موارد دیگر مانند موضوع خودکشی یا زنان خشونت دیده وسالمند آزاری و کودکان کار و فرزند خواندگی  تلاش میکنند‌. همچنین دو کمپ که  افرادی که دارای اعتیاد هستند طی گذشت مدت زمان کمتری ،مواد مخدر را ترک کرده و به زندگی دوباره بر میگردند.

 

وی افزود: اداره بهزیستی کمک های نقدی و غیر نقدی که دریافت میکند را در بین افراد مددجو توزیع میکند اما مددجویانی هستند که منزلشان نیاز به بازسازی دارد یا موارد دیگر که کمک خیرین شهرستان را می طلبد.

 

اکبر منیعی فرد در جمع اصحاب رسانه تشریح کرد: مددجویان تحت پوشش نیاز به سلامت روان ،نگاه نو و آگاه سازی در سطح جامعه را دارند که برخی از آموزش ها را با کمک اداره آموزش پرورش در مدارس صورت میگیرد.

 

وی اشاره کرد: در برخی از شهرها کمبود مکان مناسب برای خدمت رسانی به معلولین عزیز را داریم.

 

وی گفت: شماره های اضطراری و فعال بهزیستی،۱۲۳و ۱۴۸۰ صدای مشاور و ۰۹۶۲۸برای خدمات رسانی به افراد که دارای اعتیاد هستند در دسترس است که با خطوط ثابت تلفن میتوانید از این امکانات بهره مند شوید.

 

در پایان نیز از اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است