سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/1/26 11:48:30
پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان بهار

پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان بهار

رئیس کمیته امداد شهرستان بهار از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومانی وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهار در سال گذشته خبر داد.

شناسه خبر: 10880

به گزارش نشاط شهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اردشیر سلطانی، رئیس کمیته امداد شهرستان بهار گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی این نهاد، ایجاد اشتغال تولید محور در جهت خودکفا نمودن خانواده‌های تحت حمایت است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهار با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح‌های کارانگیزی، خودکفایی، توان‌افزایی و کارفرمایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود افزود: در سال گذشته با پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان، ۹۷ نفر از خانواده‌های تحت حمایت به مرحله خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

سلطانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌ها، ایجاد اشتغال و استحکام اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت است که در این راستا در سال گذشته با مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان ۳۵۳ مورد وام اشتغال و خودکفایی برای مددجویان شهرستان بهار اجرا شد که ۸۹۵ میلیون تومان از منابع امدادی و ۱۲ میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان از منابع بانکی پرداخت‌شده است.

وی افزود: از ۳۵۳ مورد وام پرداختی، ۱۱۶ مورد در شهر و ۲۳۷ مورد در روستا ایجاد اشتغال کرده است و همچنین ادامه داد: ۵۱ درصد وام‌ها به بانوان تحت حمایت پرداخت‌شده که در زمینه‌های خدمات، صنایع‌دستی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی اجراشده و بیشترین فرصت شغلی ایجادشده درزمینهٔ دامداری و کشاورزی بوده است

سلطانی در پایان افزود: در سال ۹۹ به‌منظور جلوگیری از انحراف طرح‌ها و راهنمایی به‌موقع مجریان طرح‌های اشتغال ۴۵۶۰ مورد نظارت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام /


برچسب ها: کمیته_امداد#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی