سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رضا عسگری معروف به قارداش یکی از کاندیداهای مطرح شهر لالجین که دور قبل با تعداد آرای قابل توجهی توانست جایگاه سوم را بین کاندیداها بدست آورد با انتشار بیانیه ای از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داد.

شناسه خبر: 10977

به گزارش نشاط شهر، رضا عسگری معروف به قارداش از خطه لالجین یکی از کاندیداهای مطرح انتخابات میان دوره مجلس بهار و کبودراهنگ بود که در دوره قبل با کسب ۱۳ هزار و ۷۰۰ رای در بین کاندیداها چهارم شد و یکی از مهره های اصلی این دوره نیز محسوب می‌شد.

عسگری عصر امروز با انتشار بیانیه ای از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داد.

پس از مجتبی فیض الهی که در دوره قبل جایگاه سوم را از آن خود کرده بود، عسگری دومین چهره موثر انتخابات دوره گذشته است که از این عرصه کناره گیری می کند.

متن بیانیه انصراف رضا (قارداش)

عسگری : 

بسمه تعالی

با آرزوی تعجیل در امر ظهور و عزت و اقتدار نظام اسلامی و با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای والامقام

عرصه انتخابات عرصه حضور مردم و زمینه بروز مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است. اینجانب به عنوان کوچک ترین عضو جامعه، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدم به عرصه رقابت گذاشته و خود را در معرض انتخاب مردم شریف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ قرار دادم.

با درگذشت مرحوم عیسی جعفری نماینده منتخب و فرارسیدن انتخابات میان دوره‌ای ؛  علیرغم میل باطنی برای اجابت دعوتهای دوستان و فعالان ستاد انتخاباتی  دوره یازدهم ثبت نام کردم. در چند ماه اخیر، این دوستان زحمات فراوانی کشیدند و امید به موفقیت نسبت به دوره قبل بسیار بیشتر بود، اما متاسفانه بروز پاره‌ای از مشکلات، مانع ادامه مسیر شده است.

لذا ضمن تشکر از الطاف مردم شریف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ خصوصاً همشهریان گرامی لالجینی ؛  به علت مواجهه با این مشکلات، از ادامه رقابت انصراف می‌دهم و ضمن ادای احترام به تمام کاندیداهای حاضر در انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخاباتی بهار و کبودراهنگ، اعلام می‌دارم انصراف بنده به معنای حمایت از هیچ یک از کاندیداهای حاضر نیست و از مردم شریف این دو شهرستان نیز استدعا دارم همچون گذشته در پای صندوقهای رأی و مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو حضور فعال داشته باشند.

خادم شما

رضا عسگری

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/ 


برچسب ها: انصراف#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو
Error
Whoops, looks like something went wrong.