سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت انتصاب رئیس جدید هیئت کوهنوردی و غارنوردی شهرستان بهار برخی از ارگان ها انتصاب امیر شاهبداغی را تبریک گفتند.

شناسه خبر: 11044

به گزارش نشاط شهر، هیئت کوهنوردی شهرستان بهار در سال 1359 تاسیس شد؛ و از زمان تاسیس تاکنون افراد زیادی در این رشته ی ورزشی فعالیت می کردند.

کوهنوردی یکی از ورزش های شاد و مفرح محسوب می شود و جوانان و نوجوانان زیادی به این رشته ی ورزشی علاقمند می باشند، شهربهار افراد زیادی پیشکسوت و با تجربه در رشته ی کوهنوردی دارد و کوهنوردان بهاری چندین صعود داخلی و خارجی در فصل های مختلف سال داشتند.

به مناسبت انتصاب رئیس جدید هیئت کوهنوردی و غارنوردی شهرستان بهار برخی از ارگان ها انتصاب امیر شاهبداغی را بدین وسیله تبریک گفتند :

جناب آقای امیر شاهبداغی



انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه در هیئت کوهنوردی و غار نوردی شهرستان بهار خواهد بود.

 

روابط عمومی اداره ی ورزش و جوانان شهرستان بهار

 

جناب آقای امیر شاهبداغی



بدین وسیله حضور جنابعالی را در هیئت کوهنوردی و غار نوردی شهرستان بهار گرامی داشته و حرکت به سمت افق های روشن توام با سعادت و تداوم توفیقات شما و همکاران شما را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.

 

اعضای هیئت کوهنوردی و غار نوردی و کوهنوردان شهربهار

 

جناب آقای امیرشاهبداغی

با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و غار نوردی شهرستان بهار تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید

 

مدیریت پایگاه خبری نشاط شهر

 

جناب آقای امیر شاهبداغی

 

 

استاد و همنورد گرامی باعث افتخار است که جنابعالی به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و غارنوردی شهرستان بهار منتخب شده اید، امیدوارم با حضور شما و با استفاده از تجربیات جنابعالی بتوانیم در آینده ای نزدیک با همکاری جمعیت هلال احمرشهرستان بهار، تیم امداد و نجات در کوهستان را راه اندازی و نجاتگران قابلی در این حوزه تربیت و تحویل جامعه ی بشری بدهیم. (هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که مورد توجه و ستایش دیگران قرار نمی گیرد تلاش ها کوچک و بزرگتان شایسته ستایش است.)


فردوس نبی پور / کارشناس حرفه ای عملیات امداد و نجات

 

برادر ارجمند جناب آقای امیر شاهبدغی



نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و غار نوردی شهرستان بهار تبریک و تهنیت عرض می نماییماز درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی هیئت کوهنوردی و غار نوردی را مسئلت داریم و امیدواریم با همکاری شما و جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بتوانیم گامی موثر در راستای کوهنوردی و امداد و نجات در کوهستان برداریم.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بهار

 

جناب آقای امیر شاهبداغی

 

با سلام و درود، انتصاب شایسته ی جنابعالی را  به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و غار نوردی شهرستان بهار تبریک عرض می کنم؛ و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت ان مجموعه باشیم.

با تجدید احترام / مجید قاسمی جمشید

 

برادر گرامی جناب آقای امیر شاه بداغی

 

 با اهداء درود و آرزوی توفیق، مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ؛ موجبات ارتقاء هیئت کوهنوردی و غار نوردی را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

 

دبیر موسسه ی مردم نهار نوآوران جوان آمادای

 

انتهای پیام /

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی