سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/6 09:37:26
مسئول زکات شهرستان بهار:

طرح تعهد ساخت ۸ مسکن در قالب زکات پروژه در سال ۱۴۰۰

حجت الاسلام علی اله وردی: زکات باعث برکت بيشتر اموال پرداخت کنندگان زکات و حل مشکلات مردم و توسعه مناطق محروم میشود.

شناسه خبر: 11117

به گزارش نشاط شهر، مسئول زکات شهرستان بهار اظهار داشت: زکات باعث برکت بيشتر اموال پرداخت کنندگان زکات و حل مشکلات مردم و توسعه مناطق محروم میشود.

حجت الاسلام علی اله وردی از ساخت و بهره برداری ۷ مسکن با زکات پروژه در سال۹۹خبر داد و اینکه امسال با مشورت در شورای زکات، تصمیم بر این شد که تعهد ۸ مسکن از طریق زکات مردمی به حول قوه الهی ساخته شود و در سالروز تاسیس کمیته امداد و ۲۲ بهمن به مرحله بهره برداری برسد که این طرح در دوماهه اول سال جاری تا ۱۰ درصد پیشرفت کار داشته است.

مسئول زکات شهرستان عنوان داشت: با توجه به اینکه پرداخت زکات مال یکی از واجبات دین میباشد به دام و محصولات کشاورزی اختصاص دارد و بیشتر زکات شهرستان بهار برآوردی از کشت جو و گندم شهرستان است و این مقدار در سال ۹۹ با تحقق۹۴درصدی با ۲ میلیارد ۳۵۰ میلیون تومان ثبت و ضبط شده است.
 
وی افزود: این مقدار زکات امسال با افزایش ۲۰درصدی ۳میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان تخمین زده  شده است که امیدواریم این مقدار زکات به همت  همشهریان فخیم به واقعیت بپیوندد و سهم محرومین در قالب جهیزیه، ساخت مسکن، کمک معیشتی، کمک تحصیلی و کمک های موردی پرداخت گردد.

حجت الاسلام علی اله وردی نیز از عاملین زکات سطح شهرستان بهار که ۹۵ نفر از قشر روحانیون، معتمدین، هیئت امنا و شورا و دهیار هستند نهایت تشکر را داشت که بدون هیچ چشمداشتی ستاد زکات شهرستان را در جمع آوری زکات یاری می رسانند.

انتهای پیام /


برچسب ها: زکات#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی