سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/11 12:15:31
فرماندار شهرستان بهار اعلام کرد؛

«۲۶۷ شعبه اخذ رای» در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ پیش بینی شده است

«قنبری» گفت: ۱۲۰ شعبه در بهار و ۱۴۷ شعبه در کبودرآهنگ در دو حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ برای انتخابات سه گانه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

شناسه خبر: 11147

به گزارش نشاط شهر به نقل از دفاع‌پرس از همدان، «احسان قنبری» فرماندار شهرستان بهار، اظهار داشت: ۱۲۰ شعبه در بهار و ۱۴۷ شعبه در کبودرآهنگ، در مجموع ۲۶۷ شعبه در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ برای انتخابات ۳ گانه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

قنبری افزود: تعداد ثبت نامی‌های میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ ۶۹ نفر است.

وی تصریح کرد: در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، از ۶۹ داوطلب، هشت نفر انصرافی و ۳۷ نفر تایید و ۲۴ نفر رد صلاحیت شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

«عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و دو تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات دو هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستا‌ها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو