سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

هادی سیاسی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: شرکت در انتخابات یک امر دینی و وظیفه ملی است که هر فرد برای آبادانی کشور خود، فردی را که اصلح باشد انتخاب می‌کند.

شناسه خبر: 11178

 به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام طالبی در نشست بصیرتی اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت حوزه امام حسن مجتبی(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) صالح آباد شهرستان بهار با تأکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه اظهار داشت: دشمن با تبلیغات سوء و با توجه به مشکلات اقتصادی سعی در تخریب ولایت فقیه دارد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: شرکت در انتخابات یک امر دینی و وظیفه ملی است که هر فرد برای آبادانی کشور خود، فردی را که اصلح باشد انتخاب می‌کند.

هادی سیاسی عنوان کرد: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان نظام و اسلام خواهد شد و باید ابتدا بصیرت سیاسی ودینی خود را تقویت کنیم و با آگاهی کامل و شناخت کاندیداها در انتخابات شرکت کنیم.

وی بیان داشت: هر فرد بسیجی باید تلاش کند در راستای بصیرت‌افزایی مردم در هر روستا یا شهری که هست گام بردارد و با طرح «هر بسیجی تبیین چند نفر»، در راستای بصیرت بخشی افراد جامعه گام بردارد.

طالبی با بیان اینکه برای شروع این حرکت باید گام اول را از خانواده خود شروع کنیم، گفت: امید است با  یاری خدا حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: نشست_بصیرتی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی