سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/14 23:23:39
با حضور معاون رئیس جمهور صورت می گیرد؛

بهره برداری ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی محرومان در استان همدان

صیدایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان از بهره برداری دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی محرومان استان همدان با حضور معاون رئیس جمهور خبر داد.

شناسه خبر: 11332

به گزارش نشاط شهر سیداسکندر صیدایی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان همدان افتتاح می‌شود.

وی گفت: روستای «خلیلی کرد» از توابع بخش صالح آباد شهرستان بهار به نمایندگی از سایر روستاهای استان همدان برای برگزاری مراسم افتتاح ۲۵۰۰ مسکن احداثی انتخاب شده و مراسم به صورت همزمان در این روستا انجام خواهد شد.

صیدایی افزود: طبق موافقتنامه فی مابین استانداری، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن  مقرر شده بود تعداد دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان همدان احداث شود که ۳۵۰ واحد سهمیه به شهرستان بهار اختصاص یافته که برای  ساخت این واحدها مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی چهار درصد و مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان با یادآوری اینکه شهریورماه سال گذشته اجرای دو هزار واحد مسکن محرومین در استان همدان کلنگ‌زنی و مراحل اجرای کار آغاز شد و در بهمن ماه به دلیل پیشرفت فیزیکی خوبی که بنیاد مسکن در اجرا داشت از معاون رئیس جمهور تقاضا شد یک هزار واحد دیگر به این پروژه اضافه کند، گفت: اعتبار ساخت سه هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

صیدایی از بهره‌برداری فاز نخست مرکز جامع سرطان که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیر مرحوم فرشچیان انجام شده است نیز خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه شامل یک‌هزار و ۵۰۰ متر از این مجموعه است که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات نیز خریداری و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی