سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

این مراسم با حضور قاری ممتاز کشوری جناب آقای محمد شکوری وسخنرانی مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری "س" خانم نیری ثابت، برگزار شد .

شناسه خبر: 11757

به گزارش نشاط شهر ، این مراسم با حضور قاری ممتاز کشوری جناب آقای محمد شکوری وسخنرانی مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری "س" خانم نیری ثابت، برگزار شد . در این مراسم خانم نیری با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و تبریک مقارن شدن بهار تعلیم و تربیت با یاد و خاطره شهدا خاطرنشان ساخت : اصلی ترین هدف حوزه های علمیه و طلاب ، فهم و ابلاغ دین و دفاع عالمانه از آن می باشد . بنابراین باید از نخستین لحظه ورود در حوزه ، اصل فهم صحیح دین و آنگاه نشر و پاسداری آن مورد توجه قرار گیرد . و به قول حضرت امام "ره" تردیدی نیست که حوزه و علمای متعهد در طول تاریخ اسلام و تشیع مهمترین پایگاه محکم اسلام در برابر حملات و انحرافات و کجرویها بوده اند ، و مقام معظم رهبری حضور خواهران در حوزه را پدیده مبارکی دانستند و فرمودند : پدیده خواهران طلبه ، خیلی عظیم و مبارکی است ، هزاران عالم ، پژوهشگر فیلسوف در حوزه های علمیه  خواهران تربیت شوند ، این چه حرکت عظیمی است . خانم نیری ثابت در ادامه با تسلیت درگذشت عالم ذوالفنون حضرت آیت الله حسن زاده آملی به محضر امام زمان "عج" و رهبر معظم انقلاب،  شهادت نوجوان ایذه ای  علی لندی را نیز گرامیداشت و گفت : شهید علی لندی پرورش یافته مکتب شهید فهمیده ها و بهنام محمدی هاست که به دل آتش می زند و شهادت را برازنده خود می کند ، شهدا انتخاب میشوند تا ما را از خواب غفلت بیدار کنند و به ما بگویند قدر عزت و استقامت کشورمان را بدانیم . 

در ادامه آقای دکتر اندامی ریاست مرکز بهداشت شهرستان بهار در خصوص کرونا به ایراد سخن پرداخت و با یادآوری پروتکل های بهداشتی از جمله شستشوی مداوم دست و زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی ، تصریح کرد : جهت کنترل این بیماری لازم است که کلیه شهروندان عزیز به زدن واکسن توجه نمایند تا با بالا رفتن ایمنی وبهتر شدن شرایط شاهد ازسرگیری فعالیتهای علمی حوزه های علمیه و دانشگاهها و مدارس به صورت حضوری باشیم . بدن ما کشور ماست و همانطور که از کشورمان در برابر خطرات محافظت میکنیم ، کشور وجودمان را هم باید  با واکسینه کردن حفظ کنیم . ایشان از توجه حوزه های علمیه و روحانیت معظم به امر واکسیناسیون بسیار تشکر کردند و همگان را  به روشنگری عموم مردم در خصوص واکسیناسیون همگانی کرونا توصیه کردند . 

 

سایر برنامه ها : 

اجرای گروه سرود مرات 

روایتگری سرهنگ غلامی از رزمندگان و راویان دفاع مقدس 

پخش کلیپ و نماهنگ اربعین و شهدا 

روضه و مداحی توسط اقای قاسمی جمشید

اهدای پک فرهنگی به طلاب جدیدالورود

 

 

 

حوزه علمیه صدیقه کبری "س"شهرستان بهار

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون