سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رضا فریدی مجیدی دانش آموخته رشته شیمی دانشگاه تهران است که عمده فعالیت تخصصی وی مباحث پلیمری می‌باشد؛ وی دارای رتبه مخترع برگزینه کشور در حوزه تجهیزات پزشکی در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی است‌.

شناسه خبر: 12413

به گزارش نشاط بهار، به بهانه روز جوان با یکی از نخبه های بهاری همکلام شدیم؛

رضا فریدی مجیدی در پاسخ به این پرسش که نظر شما به عنوان یک جوان موفق در رابطه با راه های کسب موفق چیست گفت: خانواده یک رکن بسیار مهم در طی راه رشد جوانان بشمار می‌رود و از همین رو خانواده ها باید به آموزش فرزندان خود به خصوص در دوره جوانی و نوجوانی که دوران حساس می‌باشد اهمیت بیشتری دهند.

 

این جوان نخبه در ادامه افزود: انگیزه و پشت کار از عوامل مهمِ دیگر بر سر راه فرزندان ما بشمار می‌رود؛ جوانان ما اگر علاقه به اهداف و کار خود نداشته باشند انگیزه خود را به مرور از دست خواهند داد.

 

فریدی مجیدی ادامه داد: عوامل محیطی از جمله دوستان و خانواده تأثیر بسزایی بر روی جوانان ما دارند چرا که محیط جوان را میسازد و پیشنهاد من به جوانان، تلاش و کوشش شبانه روزی برای رسیدن به کمال است.

 

رضا فریدی مجیدی اظهار داشت: خانواده می‌تواند فرزند را به مسیر درست و خوب هدایت کند و محیط های اجتماعی مانند مدرسه، مسجد و اجتماعات ورزشی نیز در این مسیر موثر می‌باشند.

 

فریدی  راه های موثر در رسیدن خود به موفقیتش را این گونه بیان کرد: خانواده من ازجمله پدر و مادرم تأثير بسزایی در پیشرفت من داشته اند و دارا بودن دوستان مناسب چه در زمان قبل دانشگاه و چه در زمان دانشگاه بخصوص در مقطع دکتری نیز در این مسیر بسیار موثر بوده اند.

 

رضا فریدی گفت: من به همراه تعدادی از دوستان دوران دانشگاه با تلاش و پشتکار توانستیم به یک موضوعِ ناشناخته، اشاره و ثابت کنیم که چه مقدار مهم است‌.

 

فریدی پیشنهاد های خود را در حوزه کاری خود خطاب به جوانان این گونه بیان کرد: حوزه کاری من فناوری نوین است و بیشتر بر روی نانو فعالیت داریم؛ طبیعتا کسب و توجه به علم بسیار مهم است و کشور های قدرتمند در علوم مختلف بسیار قوی عمل میکنند و حضرت آقا بارها و بارها به  موضوع علم اشاره کرده اند و جوانان شهرم را به کسب علم و دانش فرامی‌خوانم چرا که با علم می‌توان به سطوح بالا رسید و به کشور خدمت کرد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی