سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/31 21:04:00
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار :

برگزاری دوره مربیگری تئوری درجه 3 (شامل تمامی رشته های ورزشی عملی در شهر بهار)

محمد جعفری فرازمند سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار اعلام کرد: برگزاری کلاس های تئوری درجه 3 برای تمامی رشته های ورزشی، زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی در سراسر کشور برگزار می گردد. علاقمندان می توانند از شهر بهار و سایر شهرستانهای استان در کلاسهای مذکور شرکت نمایند.

شناسه خبر: 12537

 

به گزارش نشاط شهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در نظر دارد یک دوره کلاس تئوری مربیگری درجه 3 ویژه آقایان و بانوان در تمامی رشته های ورزشی ، در شهر بهار برگزار نماید. 

به این بهانه گفتگویی با رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان بهار در خصوص نحوه ی برگزاری کلاسها انجام گردید. 

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر بهار گفت: دوره تئوری درجه 3 شامل تمام رشته های ورزشی عملی بوده و علاقمندان در رشته های والیبال، آمادگی جسمانی، کشتی، بدنسازی و ... می توانند جهت کسب تجربه و دریافت مدرک معتبر در دوره ی مذکور شرکت نمایند.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به اخذ مجوز برگزاری دوره و همچنین آغاز ثبت نام ها، چنانچه تعداد افراد متقاضی به حداقل 30 نفر برسد اولین مرحله از کلاسها آغاز خواهد شد.

 

ایشان با توجه به اینکه برخی از روستاهای شهرستان فاقد مربی هستند، استفاده از ظرفیت و فرصت پیش آمده را مغتنم شمرد و از علاقمندان ساکن در روستاها، جهت آموزش علمی و آکادمی دوره های ورزشی دعوت ویژه به عمل آورد. 

 

در ادامه ی گفتگو، جعفری به رتبه بندی دوره های مربیگری به ترتیب از درجه 3 تا 1 اشاره کرد و افزود: متقاضیان علاقمند جهت ارتقاء مدرک خود ملزم به گذراندن سلسله مراتب دوره ها از درجه 3 به درجه 1 هستند و همچنین از شرایط تدریس دوره های مذکور، داشتن حداقل مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی و تخصص در رشته ورزشی مربوطه را برشمرد.

 

جعفری در پایان با اعلام این نکته که انجام هرگونه فعالیت ورزشی و مربیگری بدون داشتن مدرک معتبر، غیرقانونی می باشد، از علاقمندان خواست تا با توجه به ارزش و اعتبار گواهی پایان دوره که از سوی فدراسیون رشته ی ورزشی صادر خواهد شد، فرصت را مغتنم دانسته و در کلاسهای مذکور حضور پرشور داشته باشند.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون