سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/11 23:30:32
در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر صورت گرفت؛

سرویس روشنایی معابر شهر مهاجران

در راستای ارتقای وضعیت روشنایی معابر شهر مهاجران و پس از اخذ بازخوردهای مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن،اکیپ های عملیاتی برق بهار به شهر مهاجران اعزام و روشنایی معابر این شهر را اصلاح و سرویس کردند.

شناسه خبر: 12573

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی توزیع برق بهار، در راستای ارتقای وضعیت روشنایی معابر شهر مهاجران و پس از اخذ بازخوردهای مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن،اکیپ های عملیاتی برق بهار به شهر مهاجران اعزام و روشنایی معابر این شهر را اصلاح و سرویس کردند.

مدیر توزیع برق بهار با اعلام این خبر افزود: علاوه بر بازدیدهای دوره ای و مشاهدات میدانی صورت گرفته در ایام سال،هر زمان نیز که توزیع برق بهار بازخوردهای مردمی مبنی بر وجود کاهش میزان روشنایی معابر دریافت کنند پس از تایید گزارش های مردمی توسط پرسنل ذی ربط،سریعا اکیپ های عملیاتی  بهره برداری جهت رفع آن به محل اعزام خواهند شد.

بلالی مقدم افزود: در خصوص شهر مهاجران نیز پس از دریافت گزارشات مذکور،طبق روال معمول اکیپ های عملیاتی به محل اعزام و نسبت به رفع لامپ های سوخته شده و ارتقای وضعیت شبکه برق معابر محل اقدام شد.

مدیر توزیع برق بهار با برشمردن چند نقطه در شهر مهاجران همچون خیابان سردار همدانی،خیابان راه شاوه و کوچه های گلستان و دیگر نقاط که روشنایی معابر آن اصلاح و سرویس شد از کلیه مردم شریف بهار درخواست کرد با کاهش ده درصدی در مصرف برق علی الخصوص در بخش خانگی توزیع برق را جهت حفظ و تداوم برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون