سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/20 13:17:54
پل روگذر حسام آباد حادثه آفرید؛

شرکت راه آهن آستان قدس، در دهه کرامت، واژگونی یک خودرو را به حسام آبادی ها هدیه کرد

صبح امروز خودرویی از روی پل روگذر قطار واژگونی شد و منجر به جراحت راننده و انتقال وی به بیمارستان شد.

شناسه خبر: 12588

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز خودرویی از روی پل روگذر قطار واژگونی شد و منجر به جراحت راننده و انتقال وی به بیمارستان شد.

 

به گفته شاهدین صحنه دلیل این حادثه عبور یک کامیون از روی پل از مقابل بوده که به دلیل عرض کم پل راننده وانت مجبور به انحراف شده و واژگون می شود.

 

یکی از خواسته های مهم مردم روستا در مورد این پل ایمن سازی، کم کردن شیب و سپس اسفالت آن است که از سوی مراجع مختلف پیگیری شده اما هیچ اقدامی درآن مورد صورت نگرفته و حتی از نصب تابلو، علائم ترافیکی، چراغ خطر و ... نیز دریغ شده است.

 

محمد آقامحمدی رئیس راهداری شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پل روگذر قطار هنوز به اداره راهداری تحویل داده نشده و در اختیار شرکت راه آهن است و ما بارها در خصوص نصب علائم ترافیکی و برطرف کردن مشکلات آن اخطار داده ایم.

 

مرضیه کریمی دهیار روستای حسام آباد نیز با ابراز تاسف از بروز این حادثه گفت: بارها در جلسات مختلف از حادثه خیز بودن این پل و ایرادات موجود سخن گفته ایم ولی هیچ اقدامی در مورد آن صورت نگرفته است.

 

کریمی افزود: دو ماه پیش به همراه رئیس پلیس راه و کارشناس راهداری از این پل بازدید کردیم و مقرر شد به دلیل مشکلات موجود در پل مسیر بسته شود و علائم لازم، چراغ خطر و .... برای جلوگیری از عبور و مرور مردم نصب شود اما برای بستن راه، تنها به ریختن کپه خاکی جلوی ورودی پل قناعت کردند بدون اینکه حفاظ یا چراغ خطری برای آن نصب شود.

 

وی گفت: فروردین ماه امسال نیز تعدادی از اهالی و اعضای شورا با مراجعه به دفتر شرکت راه آهن خطرات پل را گوشزد کرده و تقاضای ایجاد حفاظ و تابلو برای آن کردند که متأسفانه هیچ اقدامی در مورد آن صورت نگرفت.

 

دهیار حسام آباد افزود: روستای حسام آباد بالای دوهزار نفر جمعیت دارد و مردم روزانه به لالجین تردد می کنند و راه تردد آنها به وسیله پل راه آهن مسدود شده و پل روگذر به جای این مسیر ایجاد شده، تا وقتی که پل به بهره برداری برسد یک زیرگذر موقت که تنها ماشین های سواری می توانند از آن تردد کنند، در کنار آن هم ایجاد شده که چند هفته ای است به دلیل کنده کاری همان هم مسدود شده و مردم هیچ راهی جز این پل برای تردد ندارند.

 

وی ادامه داد: بهره مندی از یک مسیر تردد بدون مشکل، کمترین خواسته ای است که مردم این روستای دو هزار نفره می توانند داشته باشند، شایسته نیست که شرکت راه آهن آستان قدس که مزین به نام امام رضاست در دهه کرامت چنین یادگاری برای مردم حسام آباد از خود به جای بگذارد، ما به کرامت امام رضا(ع) ایمان راسخ داریم و از شرکت راه آهن آستان قدس تقاضا داریم هر چه سریعتر به این پروژه سروسامان بدهند.

زهرا صادقی گلزار

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی