سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم اختتامیه جشنواره عکس "آلما" با حضور رئیس، دبیران، داوران ستاد جشنواره عکس "آلما" و مدعوین جشنواره در اقامتگاه بومگردی "مامان آذر" روستای حیدره قاضی خان برگزار گردید.

شناسه خبر: 12590

 

به گزارش نشاط شهر: فرماندار بهار به عنوان رئیس ستاد جشنواره "آلما" گفت: امیدواریم این جشنواره که در طی این ۴روز برگزار شد مبدا خوبی برای شهرستان بهار باشد تا کارهای بزرگتری انجام شود و خروجی جشنواره آورده خیلی خوب برای آینده باشد و نتیجه خوبی بگیریم.

 

روح اله نباتی بیان کرد: قطعا انتقال تجربه و اشتراک گذاشتن تجارب باعث رشد افراد میشود و امیدواریم این رقابت سالم باعث رشد تک تک ما شود، ما امروز در شرایطی هستیم که نمیتوانیم یک سری کارها را به صورت سنتی و اجتماعی انجام دهیم و نیازمند استفاده از ایده ها و افکار جدید هستیم.

نباتی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان "تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شده است گفت: هر کسی به هر میزان به این نام گذاری عمل کند به همان میزان، چه در حوزه کسب و کار و چه رشد کشور به خود کمک کرده است و موضوع شما موضوع هنری و عکاسی است، باید سعی کنید تا حد توان به این شعار عمل کنید تا به خودتان کمک شود و در این راستا دولت از ایده های نو، خلاقیت و کسب و کارهای دانش بنیان حمایت خواهد کرد.

 

رئیس ستاد جشنواره اشاره  کرد: با توجه به اینکه قول راه اندازی خانه خلاق توسط رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ما داده شده است، ما قصد داریم توان دانش و علوم نوین را در صنعت شهرستان بهار بکاربگیریم و می‌توانیم از همین فرصت استفاده کنیم و رشته های هنری را به حوزه دانش بنیان هدایت کنیم تا کسب و کار و اشتغال زایی و دانش را بهبود دهیم.

 

وی افرود: ما دو وجه تمایز مهم با همه ادیان دیگر داریم، یکی رهبری و سلسه مراتب و دیگری خاصیت شیعه که لباس تقوا می پوشد خودش و دیگران را نجات میدهد‌؛ شما هنرمندان هم سعی کنید در حوزه هنر ورود کنید تا این جشنواره کمکی به حوزه خلاقیت، نوآوری و کسب و کار کند.

 

نباتی تصریح کرد: ما در این جشنواره اهداف زیادی داریم که به نفع خیلی‌هاست از جمله منفعت برای صنعت، کمک به جوانان برای ایجاد احساس شادی و موثر بودن، انگیزه و درآمد زایی برای عکاسان و این تنها حوزه ای نیست که در آن وارد شدیم بلکه در ادامه نیز برای حوزه های دیگر برنامه داریم ما پذیرای پیشنهادهای شما برای بهتر شدن کارها هستیم و دولت از ایده های نو و خلاقیت، کسب و کارهای دانش بنیان حمایت میکند.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی