سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/3 23:45:53
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

اخلاق و فرهنگ هر جامعه بدون شک، نشأت گرفته از فرهنگ دینی و اعتقادی آن جامعه است

با گذشت ۴۱ سال از شهادت این شهید بهشتی یاد و راهش همچنان زنده است و چراغ روشنی است برای پیدا کردن مسیر حق و حقیقت و با شهادت شهید بهشتی انقلاب بیمه شد؛ این شهید در مقابل ظلم ها و خیانت ها به استقامت ادامه داد مقاومت کرد.

شناسه خبر: 12621

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی عنوان کرد : خاصیت طبیعی شهادت،ایجاد حرکت به سمت‌ تعالی و کمال است، خداوند تبارک و تعالی، در قرآن کريم شهدا را زنده می داند؛ خون شهید هرگز از بین نمیرود و همیشه در حال جوشش است و جامعه بشری را به صراط مستقیم دعوت میکند. 

 

حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده ضمن گرامیداشت شهادت آیت‌الله دکتر مصطفی بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) گفت: شهید بهشتی انسانی معتقد، مومن و مخلص بود و یکی از آرزوهایش شهادت بود، همچنین به آنچه که معتقد بود عمل می کرد، به خدا اعتقاد داشت و در راه رسیدن به خداوند تبارک استقامت میکرد و با گذشت ۴۱ سال از شهادت این شهید یاد و راهش همچنان زنده است و چراغ روشنی است برای پیدا کردن مسیر حق و حقیقت و با شهادت شهید بهشتی انقلاب بیمه شد.

 

حجت‌الاسلام ارزنده در ادامه اظهار کرد: اخلاق و فرهنگ هر جامعه بدون شک نشأت گرفته از فرهنگ دینی و اعتقادی آن جامعه است ، علما و مراکز فرهنگی حتما در نوع تربیت و فرهنگ جامعه ای اثر گذار هستند و یکی از مراکز مهم فرهنگی صدا و سیماست که بسیار اثر گذار است.

 

وی ادامه داد: صدا و سیما که هزینه آن از بیت المال تأمین می‌شود قطعا باید در مسیر ارزش ها و خواسته های نظام حرکت کند و هدفش ترویج فرهنگ اسلامی باشد.

 

حجت‌الاسلام ارزنده همچنین از اقدامات نیروی انتظامی بهار در دستگیری چند مجرم در شهرک فرهنگیان و کشف و توقیف مواد مخدر تشکر کرد.

وی همچنین به برگزاری همایش زکات و حضور همیشگی مردم بهار در کارهای خیر و کمک به عتبات و آستان و همچنین خیریه ها اشاره کرد.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی