سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/15 10:30:04
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه :

دوام دین اسلام به خاطر گذشتگان است

اگر امروز اسلام ادامه پیدا کرده است به خاطر گذشتگان است، همچنین بعداز۱۴۰۰سال سیاه پوش هستیم و برای مظلومیت اباعبدالله گریه میکنیم، نشان از آن دارد که تفکر و اندیشه دل ما همراه آنهاست ودر ثمرات و اجر و پاداش آن ها شریک هستیم.

شناسه خبر: 12710

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی عنوان کرد :اگر امروز اسلام ادامه پیدا کرده است به خاطر گذشتگان است، همچنین بعداز۱۴۰۰سال سیاه پوش هستیم و برای مظلومیت اباعبدالله گریه میکنیم،  نشان از آن دارد که تفکر و اندیشه دل ما همراه آنهاست ودر  ثمرات و اجر و پاداش آن ها شریک هستیم.

وی افزود : راه واضح و شفاف و روشن را برگزينيد تا به مقصد برسيد و از گام نهادن در جاده هاى تاريک و مبهم خوددارى كنيد كه در بيراهه مى افتيدو چنانچه اگر به کسی که  مسئولیتی دارد و در مسیر غیر حق قدم برمیدارد و دلش در غرب است رای دهیم عین تایید آن شخص است و در کارهایی که انجام میدهد شریک هستید .

وی بیان کرد: امروز تعریف از غرب اروپا همان لجام زدن است، امروز رای دادن به گروهی که مسیر نظام را تغییر میدهند، ظلم و جنایت میکند در حقیقت، تعریف از طاغوت ادامه دادن راه خطاکاران است و حمایت از نظام جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری، جواب دادن به "هل من ناصر من ینصرنی " اباعبدالله الحسین علیه السلام است که در کل تاریخ زنده است.

وی ادامه داد : لازمه آن شناخت مسیر سید الشهدا و شعور و معرفت، هزینه دادن و حرکت در آن مسیر است و در طول انقلاب شاهد این ازخودگذشتگی ها و ثبات قدم در راه اسلام بودیم واگر حواسمان نباشد به سپاه دشمن شمشیر میزنیم.

حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده خاطر نشان کرد: تمامی منابع مالی ستاد بازسازي عتبات عالیات با کمک های مردمی تأمین می‌شود و گفتنی است که بیشترین مشارکت از طرف افراد کم بضاعت است و مردم از اموال شخصی خود می پردازند و این نشان از ارادت تکریم این افراد به اهل بیت علیه السلام است و همچنین برای برپایی موکب اربعین در کربلا، تمهیداتی ایجاد شده تا مکانی مناسب برای زائران  فراهم کنند و می طلبد همه تلاش کنند تا این امکانات جهت خدمات رسانی به زائران تامین شود.

امام جمعه بهار با اشاره‌ به خسارت سیل هفته گذشته اذعان داشت: سیل هفته گذشته در ۶۶۱ منطقه و در ۱۸ استان برابر با ۱۰ هزار میلیارد برآورده شده که دولت قبل نیز بدهی را بر دولت فعلی تحمیل کرده که هر ماه باید به مدت ۴ سال خسارت قرض دولت قبل را به اندازه سیل بپردازند .

حجت‌الاسلام ارزنده در پایان با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران شهرستان گفت: اهميت خبر و خبر رسانی بسیار زیاد است که اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و امید است که خبرنگاران در بحث خبر رسانی و خدمات رسانی در خبر آن چیزی که خیر و صلاح نظام وانقلاب است را رقم زده و به اطلاع رسانی بپردازند.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی