سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/7 16:18:26
استاندار همدان در افتتاح گلخانه خسروی در دهنجرد :

شهرستان بهار، ظرفیت تبدیل شدن به قطب تولید گل و گیاه استان را دارد

استاندار همدان : از جناب آقای خسروی به خاطر عشق و علاقه اشان به پرورش گل و ایجاد چنین گلخانه ای تشکر می کنم، در استان این چهارمین مرکز پرورش گل است و ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان بهار است.

شناسه خبر: 12758

 

به گزارش نشاط شهر،  استاندار همدان در افتتاح گلخانه خسروی گفت: از جناب آقای خسروی به خاطر عشق و علاقه اشان به پرورش گل و ایجاد چنین گلخانه ای تشکر می کنم، در استان این چهارمین مرکز پرورش گل است و ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان بهار است.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه های دولت ارتقاء بهره وری در استفاده از منابع آب و خاک است و احداث چنین گلخانه هایی در برنامه ما قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهار مزیت های بسیار بزرگی از جمله کشاورزی، کشت سیب زمینی در حدود یک پنجم تولید کشور دارد که در کنار آن منطقه لالجین، شهر جهانی سفال و ایجاد و احداث گلخانه ها می تواند دیگر مزیت آن باشد.

استاندار بیان کرد: این نوع کشت که به نام کشت هیدروپونیک یعنی کشت بدون خاک و برپایه آب است، بسیار حائز اهمیت بوده و هر شاخه گل ارزآوری خوبی برای کشاورزان به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه گلخانه بهره وری را چندین برابر افزایش می دهد می تواند به کشاورزان کمک بسیاری کند.

وی در پایان گفت: ما باید در بحث گل و گیاه، کشت های گلخانه ای را افزایش دهیم خصوصا در شهرستان بهار که می تواند آن را به قطب گل و گیاه تبدیل کند.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی