سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دیدار و گفتگوی مدیر کل ورزش و جوانان، معاونت توسعه ورزش استان، و مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با بخشدار صالح آباد پیرامون بحث ورزش شهر صالح آباد برگزار شد.

شناسه خبر: 12776

 

به گزارش نشاط شهر، علی حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن بیان اعتبارات تخصیص یافته به زمین چمن روستای همه کسی گفت: امضای اعتبار و سند زمین چمن مصنوعی روستای همه کسی انجام گرفت و پیمانکار هم انتخاب شده است و هم اکنون باید زیر سازی انجام گیرد وی همچنین بیان داشت چمن مصنوعی این مجموعه هم سفارش داده شده است.

حقیقی  از همکاری و پیگیری وهمکاری بخشدار صالح آباد در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

 

در ادامه جعفری مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با قدردانی از همکاری بسیار خوب و میزبانی شایسته بخشداری،شهردار و شورای شهر صالح آباد عنوان کرد: مسابقات جام پرچم به میزبانی زمین چمن شهر صالح آباد در بین ۱۳ تیم از  بخش های شهرستان (مرکزی،صالح آباد،لالجین) در حال برگزاری  میباشد.

 

عادل عبدالملکی بخشدار صالح آباد ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گفت:  ورزش وسیله نشاط و پویایی جوانان است وبه هیچ وجه نباید مسابقات دوره ای تعطیل شود.

عبدالملکی نیز خواستار این شد که هر مسابقه ای که در سطح شهرستان برگزار می شود بخشی از این مسابقات به شهر صالح آباد اختصاص داده شودکه با این کار نشاط و پویایی را به جوانان صالح آباد هدیه دهیم .

وی همچنین گفت با تمام توان برای اجرای مسابقات در این بخش اعلام آمادگی میکنیم و برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی