سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/14 15:24:42
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

زمین چمن مصنوعی شهر صالح‌آباد از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: زمین چمن مصنوعی شهر صالح‌آباد از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار شده است.

شناسه خبر: 12777

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی در آئین اختتامیه مسابقات جام پرچم در شهر صالح‌آباد که با حضور بخشدار، شورای شهر و معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بهار یکی از شهرستان‌های توانمند و مستعد در حوزه‌های مختلف ورزشی است.
وی با تأکید بر اینکه توسعه متوازن امکانات و اعتبارات ورزشی در سراسر استان همدان اولویت نخست دستگاه ورزش و جوانان است، گفت: شهر صالح‌آباد باتوجه‌به پتانسیل موجود در رشته فوتبال نیازمند نگاه ویژه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرشان کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی شهر صالح‌آباد که از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار شده و قرار است در سال جاری ضمن انتخاب مشاور جهت تهیه نقشه‌های موردنیاز عملیات اجرایی آن آغاز شود.
در ادامه این نشست نیز عادل عبدالملکی با بیان اینکه توسعه ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، گفت: خوشبختانه شهر صالح‌آباد طی روزهای اخیر میزبان مسابقات ورزشی روستاهای تابعه تحت عنوان جام پرچم بوده است و شاهد نشاط و پویایی بیش‌ازپیش جوانان بودیم.
وی با تأکید بر اینکه جوانان امید جامعه هستند؛ لذا باید برای سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان و ورزش هزینه کنیم، گفت: تداوم مسابقات ورزشی به‌صورت دوره‌ای در مناسبت‌های مختلف پویایی و نشاط هرچه بیشتر فراهم می‌آورد انتظار داریم این مهم در شهر صالح‌آباد همچون گذشته ادامه داشته باشد.
گفتنی است مسابقات جام پرچم در شهرستان بهار با حضور 150 فوتبالیست در قالب 13 تیم برگزار شد.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی