سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

علی حقیقی در آیین اختتامیه مسابقات جام پرچم که با حضور بخشدار، شهردار،شورای شهرومعاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزارشد گفت:شهر صالح آبادبا توجه به پتانسیل موجود در رشته فوتبال نیازمند نگاه ویژه است.

شناسه خبر: 12782

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی بخشداری صالح آباد،علی حقیقی در آیین اختتامیه مسابقات جام پرچم که با حضوربخشدار، شهردار،شورای شهرومعاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزارشد گفت:شهر صالح آبادبا توجه به پتانسیل موجود در رشته فوتبال نیازمند نگاه ویژه است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خاطر نشان کرد؛پروژه زمین چمن مصنوعی شهر صالح آبادکه از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده و قرار است در سال جاری ضمن انتخاب مشاور جهت تهیه نقشه های مورد نیاز عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان، از  مسئول ورزش و جوانان شهرستان،بخشدار،شهردار،شورا ، مسئول ورزش و جوانان بخش و تمامی کسانی که در اجرای این مسابقات همکاری کرده بودند تشکر و از  میزبانی  شایسته شهر صالح آباد در برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

مسئول ورزش و جوانان شهرستان بهار ،ضمن خیر  مقدم خدمت میهمانان، گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات بیان کرد و از همه ورزشکاران و تیم های شرکت کننده و همچنین از میزبانی شایسته شهر صالح آباد تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه عبدالملکی  بخشدار صالح آباد نیزضمن خیر مقدم از تمامی برگزار کنندگان مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است نتایج مسابقات بازی فینال مینی فوتبال(جام پرچم) یادواره شهید شاخص کشور شهید شمسی پور به شرح زیر میباشد:

دینارآباد بخش لالجین 2_ تاج اباد1

 

 

پیام رئیس هیئت بومی محلی و روستایی و عشایری شهرستان بهار:

رئیس هیئت بومی محلی و روستایی و عشایری شهرستان بهار عاکفی ضمن تشکر از عوامل برگزار کنندگان مسابقات  بیان کرد:به حول قوه الهی مسابقات جام پرچم شهرستان بهارکه به میزبانی بخش صالح اباد برگزار شد به پایان رسید.

وی گفت: از نظر بنده همه تیم های شرکت کننده،قهرمان هستند،چرا که با وجود فصل کار،وقت گذاشتند و در مسابقات حضور پیدا کردند.

وی در ادامه افزود؛این مسابقات که با مسئولیت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و بنده برگزار شد که آقای بهرامی به نمایندگی از طرف بنده در این مسابقات حضور داشتند.

در ادامه عاکفی عنوان کرد؛ به اجبار یک تیم باید به عنوان نماینده شهرستان به مسابقات استان راه پیدا می کرد ،و همگی می دانیم که فوتبال غیر قابل پیش بینی است.

وی در آخر ضمن تشکر از جعفری رئیس ورزش و جوانان شهرستان بهار، بخشدار ،شهردار ، شورا شهر صالح آباد،یاری مسئول ورزش و جوانان بخش،بهرامی  که مسابقات را مدیریت کردند خواستار  همراهی وادامه فعالیت های ورزش روستایی شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی