سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار به همراه معاون سياسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، با سرکشی و عرض خداقوت از موکب فعال شهرستان بهار بازدید و سرکشی نموده و از خدمتگزاران نیروی انتظامی اهل بیرجند که با پایان رساندن زمان خدمت سربازی خود، همچنان در موکب زاغه علی ابن موسی الرضا که خالصانه در راه رضای خدا خدمات رسانی می‌کردند تقدیر و تشکر را به عمل آورد و ما در همین راستا گفتگویی با این نیروی های ناجا داشتیم .

شناسه خبر: 12833

 

به گزارش نشاط شهر، ستوان یکم مصطفی امامی اعزامی از خراسان شمالی در گفتگو با ما خبرنگار ما عنوان کرد : پلیس به خدمت رسانی افتخار می‌کند و بنده به عنوان عضو کوچکی از نیروی انتظامی کشور افتخار میکنم که در این ایام که دستگاه اباعبدالله بود توفیق خادمی و خدمت رسانی در این راه که لذت دیگری دارد را بدست آوردم .

 

وی ادامه داد : با توجه به‌ اینکه نوای این ایام حس خدمت می‌دهد دو نفر از نیرو های ناجا با حضور و روحیه ای تازه که زمان خدمت آنها به پایان رسیده اما به عشق این ایام در ایستگاه صلواتی موکب علی ابن موسی الرضا به زوار اربعین خدمت ارائه می‌دهند 

 

امامی افزود : در هر جا و مکانی که به خدمتگزاری در این راه بپردازیم، با دعوت آقا امام حسین علیه السلام آن مکان کربلاست و بسیار خوشحالیم که توفیق خدمت در این راه و در شهرستان بهار داشتیم.

 

وی بیان کرد : در این ایام که در خدمت مردمان شریف استان همدان و شهرستان بهار بوديم از بزرگان درس آموختیم و امیدواریم این خدمت مورد قبول درگاه ایزد منان قرار بگیرد.

 

در ادامه نیز گفتگویی با یکی از نیرو های ناجا اهل بیرجند انجام دادیم که وی در معرفی خود عنوان کرد: بنده علیرضا محمدی، از استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد هستم که به‌صورت مأموریتی تقریبا دو هفته است که در خدمت زائرين در بحث،امنیت و حفاظت از موکب و... خدمت رسانی میکنم 

 

وی افزود: از خراسان شمالی ۷۰ نفر اعزام شدیم که افراد در سراسر استان ها مستقر شدند و در شهرستان بهار ما به این موکب خدمت می‌کنیم .

 

محمدی ادامه داد: لذت خدمت شبانه روزی را به زائرين اباعبدالله الحسین علیه السلام نمیشود که توصیف کرد و آخرین روز های خدمت بنده مصادف با ایام اربعین حسینی شد که با خدمت در این روز ها حال و هوای معنوی به خود گرفتیم 

 

در ادامه یکی دیگر از سرباز های استان خراسان شمالی بیان کرد : بنده هم همراه بقیة دوستان برای خدمت به زائران حسینی با دعوت آقا ابا عبدالله الحسين عليه السلام به این موکب اعزام شده ام .

 

وی افزود : بسیار خوشحالیم که در خدمت زائرين حسینی هستیم و آنقدر حس خوبی دارد که نمی‌توان توصیف کرد با حضور ما زائرين بسیار احساس امنیت می‌کنند. 

 

وی ادامه داد : از آقا امام حسین (ع) به پایان رسیدن تمام بیماری ها و ظهور آقا صاحب الزمان عج را آرزو میکنم و در ذهن ما بسیار خاطره خوبی حک شد به طوری که هر زمانی از شهرستان بهار عبور کردیم این خاطرات برایمان زنده خواهد شد .

 

در پایان فرماندار شهرستان بهار در راستای قدردانی از این حرکت جهادی اقدام به تقدیر و تجلیل از سربازان نمود و ظهر امروز در نماز جماعت موکب زاغه، از این سربازان تقدیر کرد

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی