سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با حمایت‌های انجام شده در استان بیش از ۴۵ درصد کانون بیماری‌های دامی همدان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته همچنین واکسیناسیون بیماری‌های دامی افزایش ۷۰ درصدی داشته است.

شناسه خبر: 12854

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان پیام، مدیرکل دامپزشکی همدان توجه به مقوله بهداشت و سلامت عمومی جامعه را مهم عنوان کرد و گفت: از هر اقدامی که بهداشت مردم را تهدید کند کوتاهی نخواهیم کرد و اگر پشتیبانی مسئولان ارشد استان و شهرستان ها نباشد، دامپزشکی برای سلامت مردم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
محمودرضا رسولی کنترل، نظارت و حفظ سلامت فرآورده‌های خام دامی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف‌کنندگان را از اولویت‌های اصلی دامپزشکی برشمرد و افزود: نگاه ویژه به مقوله بهداشت و سلامت جامعه بیش از پیش مورد نیاز است.  به گزارش فارس،رسولی افزود: امروز تنظیم بازار و امنیت غذایی و ملی ما بسیار وابسته به تولیدات داخلی است و وظیفه داریم با پشتیبانی از بهره‌برداران حوزه دامپزشکی علاوه بر پایداری اشتغال در زمینه بهداشت و تولید نیز، آنها را یاری دهیم. وی با تأکید به اینکه در حال حاضر هیچ کشتارگاه سنتی در استان وجود ندارد تصریح کرد: تمام کشتارگاه‌های همدان صنعتی و مجهز به پیش‌سرد هستند که همین موضوع یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه بیماری خطرناک تب هموراژیک کریمه کنگو و باعث از بین رفتن این ویروس می‌شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی