سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

️جلسه هماهنگی اجرایی و برنامه ریزی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور عوامل و دست اندرکاران مرتبط با جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار، به ریاست فرماندار شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 12983

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در جلسه هماهنگی اجرایی و برنامه ریزی جشنواره تئاتر استان با اشاره به تلاش ها و پیگیری های بعمل آمده از سوی فرماندار بهار گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی از یکم تا سوم آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور هشت گروه نمایشی در فرهنگسرای آیت الله بهاری  به اجرا در میآید.


حبیب شهنوازیان اظهار کرد: فرهنگ اثرگذاری خیلی خوبی دارد و با توجه به نگاه مثبت مقام عالی شهرستان به حوزه فرهنگ تا کنون سه جشنواره( شعر طنز، ادبی، آلما)  در سطح ملی و بین المللی در سطح شهرستان برگزار شده است که  چهارمین جشنواره با عنوان "سی و چهارمین جشنواره  تئاتر استان همدان" ، در شهرستان بهار برگزار خواهد شد و انتظارداریم همکاری لازم برای کار خوب فرهنگی، به نحو احسنت درحوزه فرهنگی شهرستان بهار انجام گیرد.
 
شهنوازیان افزود: نمایش های جشنواره تئاتر استانی از یکم آذر ماه تا سوم آذرماه همراه با دو اجرای خیابانی درلالجین و صالح آباد، در حوزه ها و موضوعات مختلف منجمله طنز، آسیب های اجتماعی، دفاع مقدس و موضوعات ارزشی برگزار میگردد و مردم و علاقمندان به هنر نمایشی میتوانند جهت ایجادشور و نشاط از این ظرفیت به صورت رایگان بهره مند شوند.

شهنوازیان اذعان کرد: شایان ذکر است که شرکت کنندگان در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان هشت گروه از بین ۳۸ گروه نمایشی انتخاب شده اند که یک گروه نمایشی از شهرستان بهار در بین شرکت کنندگان هستند و با هدف ارتقا سطح هنر شهرستان به صورت صحنه ای به اجرا خواهد درآمد  و در پایان این جشنواره یک گروه به بخش بین المللی تئاتر فجر و یک گروه به بخش منطقه ای  خارج کشور راه پیدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان بهار نیز درجلسه هماهنگی اجرایی و برنامه ریزی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: همه ما به اثر گذاری فرهنگ اعتقاد داریم و میتوان گفت همه چیز از فرهنگ نشات میگیرد، چرا که "سیاست زاییده اقتصاد و اقتصاد زاییده فرهنگ" است.

روح اله نباتی اظهار کرد: فرهنگ فوق العاده مهم است و اهمیت آن برای ما واضح است و انقلاب ما به نوعی انقلاب فرهنگی بوده و با توجه به پتانسیل های شهرستان، همفکری برای اهداف جشنواره در سطح ملی و آورده برای شهرستان مهم است و باید به واسطه این جشنواره هنر شهرستان و هنرمندان شهرستان بهار را تقویت کنیم.

نباتی تاکید کرد: باید میزبان خوبی برای ۱۲۰نفر از سفیران فرهنگی به بهار باشیم و هماهنگی های لازم جهت اجرای یک جشنواره خوب و با کیفیت عالی در سطح بین المللی انجام شودتا یک رویداد فرهنگی خوب در شهرستان بهار برگزار گردد.

در ادامه این جلسه نقطه نظرات اعضای حاضر از دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوب شد نشست های تخصصی جشنواره در کمیته های رسانه، هنرمندان و اجرایی جهت تبلیغات وسیع برگزار و مراسم رونمایی از پوسترجشنواره در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی