سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دوره آموزشی کنشگران جهاد تبیین شهرستان بهار با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی در حوزه علمیه صدیقه کبری خواهران بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13043

 

به گزارش نشاط شهر، روز گذشته دوره آموزشی کنشگران جهاد تبیین شهرستان بهار با موضوع شرایط امروز و چشم انداز آینده کشور با سخنرانی آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان و رئیس کمیسیون سیاسی،دفاعی و امنیتی دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و اساتید استانی و کشوری و با حضور عموم جهادگران نواحی استان همدان و شهرستان بهار و به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در حوزه علمیه صدیقه کبری "س" شهر بهار برگزار شد .

 

حجت‌الاسلام جمشیدی رئیس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بهار عنوان کرد: دومین جلسه برنامه جهاد تبیین با رهنمودها و تدبیر امام جمعه شهرستان بهار برای ۷۵ نفر از کنشگران جهاد تبیین شهرستان بهار، اسدآباد ، رزن و کبودرآهنگ به صورت دوره یکروزه صورت گرفت.

 

وی افزود: این دوره در راستای تربیت کنشگران و مربیان جهاد تبیین جهت به کار گیری در مراکز آموزشی، آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی، اصناف و تشکل ها برگزار شده است.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار بیان داشت: با توجه به استمرار این دوره ها برای کنشگران این برنامه هر یک ماه یک بار به صورت حضوری و ۱۵روز یکبار به صورت وبینار برگزار  میشود تا شرکت کنندگان با کسب مهارت لازم به عنوان مربی در مراکز  هدف فعالیت کنند.

 

در این دوره آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان در دوره آموزشی کنشگران جهاد تبیین شهرستان بهار به اتفاقات اخیری که در کشور صورت گرفت اشاره کرد و عنوان کرد: امروز چهل و سه سال است که انقلاب کرده ایم و بعد از گذر این چهل و سه سال با توجه به این دو ماه اخیری که بسیار اتفاقاتی صورت گرفت که اشتباهات و خلع های مارا در طول گذشته نمایان کرد .

 

 

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: ما متوجه شده ایم که در عرصه فرهنگ خلا های بسیاری جزئی داریم و در این زمینه اقدام فرهنگی ما اقدام آسیب پذیری است چرا که تربیت نسل جوان را به دیگران واگذار کردیم و حاکمیت در عرصه رسانه وابسته به دیگران شده است در اینجا نیز متوجه شدیم که نسبت به نسل جوان غفلت بسیاری داشته ایم و همچنین باید نسبت به آموزش و پرورش توجه بسیاری کرد  .

 

امام جمعه همدان بیان داشت: در این دو ماه اخیر نیز متوجه شدیم که باید با نسل جوان گفتگو کرد  زیرا هم اکنون دشمن بر ذهن نسل جدید تمرکز کرده و به طور آسان آن را مدیریت می‌کند و در بعضی از عرصه ها اتفاقات خوبی افتاده است در دو ماه اخیر میتوان به به طور تقریبی به پیام رسان های داخلی مانند روبیکا اشاره کرد که رشد چند ۵۰ درصدی کاربران داشته است .

 

نماینده ولی فقيه در استان همدان اظهار کرد: امروز با همه مشقتهایی ها که وجود دارد اگر برای نسل جوان تبیین نکنیم، زمین را فساد می‌گیرد و نیز امروز برخی از مردم موظف هستند که برای مبارزه با فساد قیام کنند چرا که این فساد اندیشه افراد قرار دارد و صحبت کردن دفاع از حق و تبیین کردن واجب است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی