سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/9/23 17:25:57
۶۰ درصد عوامل این فیلم از شهرستان بهار میباشند

قریب به ۵۰۰ میلیون تومان برای فیلم هویت بی۵ هزینه شده

فیلم هویت بی۵، فیلمی با موضوع اکشن و اجتماعی که عوامل تولید کننده این فیلم از جمله کارگردان و تهیه کننده بومی شهرستان بهار میباشند و در تولید این فیلم سعی داشته اند بیشتر از شهرستان بهار و بازیگران بومی استفاده کنند و هدف اصلی آن ها پیشرفت شهرستان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و دیده شدن هر چه بیشتر فرزندان بهاری است.

شناسه خبر: 13060

 

به گزارش نشاط بهار، هادی پرورش کارگردان فیلم هویت بی۵ ابتدا در شرح این فیلم گفت: 

فیلم هویت بی۵ فیلمی با موضوع اکشن و اجتماعی می‌باشد که هزینه سنگینی قریب به ۴۵۰ الی ۵۰۰ میلیون پرداخت شده است.

 

وی در پاسخ به چگونگی انتخاب بازیگران بیان کرد: ما ابتدای کار، سه دوره آزمون را برگزار میکنیم  که در هر سه دوره، چهار داور وجود دارد و نسبت به رأی به دست آمده فرد مورد نظر انتخاب میشود چرا که مبنای انتخاب ما کاربلدی‌، علاقه و استعداد و شوق درونی متقاضی است؛ شایان ذکر است که اگر فردی این موارد را داشته باشد در امر بازیگری همواره پیشرفت می‌کند.

 

هادی پرورش ادامه داد: از عوامل تولید کننده قریب به ۶۰‌ درصد بهاری و مابقی از شهر های دیگر از جمله همدان و تهران بوده و تلاش ما همواره این بوده است که فرزندان بهار فرصت دیده شدن و استعداد یابی را داشته باشند.

 

وی از عوامل حمایت کننده یاد کرد و گفت: در روند تولید فیلم هیچ گونه ارگانی ما را حمایت نکرده و کسانی که ما را حمایت و پشتیبانی کرده اند از جمله آقای مجید نصیری و خانم ها الهه حصاری و آل آقا میباشند که همواره در تمامی مسیر پشتیبان ما بوده اند.

 

کارگردان فیلم هویت بی۵ در پایان گفت: ما با ایده های نو و سناریو های ابر قهرمان آمده ایم، بهتر بود در این مسیر راه را برای ما هموار تر کنند چرا که ما برای ایران  کار میکنیم و هدفمان پیشرفت شهرستان بهار بوده است.

 

در ادامه به پای صحبت های تهیه کننده فیلم فوق، پیمان طراقیه نشسته و از تجربیات وی در این مسیر آگاه شدیم.

 

در ابتدا پیمان طراقیه گفت: مدت زمان ساخت و تهیه این فیلم چیزی حدود یک سال و دو ماه بود که کار هجده ساعت در ده روز در شهرستان بهار تصویر برداری شد‌.

 

وی در شرح یکی از اهداف ساخت این فیلم گفت: ما برای ساخت فیلم هزینه زیادی پرداخت کردیم و یکی از اهداف این است که در روند تولید از افراد علاقمند شهرستان بهار استفاده کنیم چرا که میتوانستیم این فیلم را در شهر دیگر به تولید برسانیم.

 

طراقیه روند انتخاب بازیگران را اینگونه شرح داد: ما با توجه به مجوزی که داشتیم تماس های زیادی را از متقاضیان دریافت کردیم که در نهایت ۶۵ نفر از داوطلبان بطور نهایی انتخاب شدند؛ تعداد قابل توجهی از بهار و مابقی از شهرهای دیگر بوده است.

 

وی افزود: ما در تمامی مراحل بطور رایگان با این افراد کار کردیم تا بتوانیم آن ها را برای فیلم آماده کنیم و مستقیما با همراهی کارگردان در این امر نظارت کامل داشته ایم و تلاش های وافری در آماده کردن این افراد کرده ایم چرا که کیفیت فیلم برای ما بسیار مهم است.

 

طراقیه ادامه داد: ما با کسانی کار میکنیم که در این مسیر علاقه، استعداد و شوق کافی را داشته باشند همچنین به غیر از کار خود که همان بازیگریست، افرادی را پرورش میدهیم که بتوانند به راحتی در اجتماع حضور پیدا کنند و در قبال این کار هزینه ای دریافت نمیکنیم.

 

طراقیه در شرح زمان اکران فیلم گفت: این فیلم دارای اکران سراسری میباشد که قرار است چندین صحنه به آن افزوده و سپس اکران شود اما تاریخ دقیق آن مشخص نمیباشد؛ همچنین در حال حاضر پروژه جدیدی در دست داریم و در حال سرمایه گزاری میباشیم.

 

وی در پایان از انتظارات خود از مسئولین یاد کرد و گفت: ما بهاری هستیم و برای پیشرفت بهار در زمینه های گوناگون از جمله فرهنگی و اجتماعی تلاش میکنیم اما این انتظار را از تعدادی از مسئولین نداشته که ما را در این مسیر حمایت و پشتیبانی نکنند.

 

نفیسه قلی پور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر