سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان از ضبط و معوم سازی بالغ بر هشتصد کیلوگرم انواع مواد خام دامی غیر بهداشتی شامل گوشت و آلایش دام و طیور از ابتدای شروع طرح تشدید نظارت بهداشتی نوروز خبر داد.

شناسه خبر: 13214

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان از ضبط و معوم سازی بالغ بر هشتصد کیلوگرم انواع مواد خام دامی غیر بهداشتی شامل گوشت و آلایش دام و طیور از ابتدای شروع طرح تشدید نظارت بهداشتی نوروز خبر داد.

 

دکتر صادقی اظهار داشت: بر اساس بازدید های انجام گرفته توسط کارشناسان بازرسی مواد خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان از واحدهای تولید، توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی، مواد خام دامی غیر بهداشتی و تاریخ منقضی مکشوفه از این مراکز، بر اساس قوانین و ضوابط موجود، ضبط و معدوم سازی شده و از چرخه مصرف انسانی خارج گردیده است.

 

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار در پایان با اشاره به اینکه بالغ بر دویست مورد بازرسی از ابتدای شروع طرح تشدید نظارت بهداشتی از واحد های تابعه توسط کارشناسان اداره به عمل آمده، اظهار داشت: کارشناسان دامپزشکی در کشتارگاههای دام و طیور و واحدهای قطعه بندی و بسته بندی موجود به صورت ثابت حضور داشته و مراکز موجود در سطح شهرستان نیز توسط اکیپ های سیار مورد بازرسی قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی