سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه ی بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولیدکنندگان سفال و سرامیک واحد های صنعتی شهرستان بهار با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران کل مربوطه استان و کلیه مدیران واحد های صنعتی شهرستان بهار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13215

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه ی بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولیدکنندگان سفال و سرامیک واحد های صنعتی شهرستان بهار با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران کل مربوطه استان و کلیه مدیران واحد های صنعتی شهرستان بهار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

 

 

در ابتدای جلسه روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: در سال جاری طی بازدید و جلسات متعددی که با صنایع در نواحی و شهرک های صنعتی داشتیم، بسیاری از مشکلات رفع شد در تلاش هستیم که مشکلات موجود را حل کنیم. 

 

نباتی افزود : شهرستان بهار ظرفیت های بسیار خوبی در حوزات؛ صنعتی،کشاورزی، گردشگری، حمل و نقل و... دارد و لازم به ذکر است که این ظرفیت بیش از اندازه است به طوری که به نسبت جمعیت و دارایی ها در شهرستان بهار، بیشترین درامد و تولیدی را دارد و این نیز مایه افتخار است. 

 

 

 

نباتی با تبریک انتخاب ۵ نفر از فعالان اقتصادی شهرستان بهار در هیئت رئیسه اتاق جدید بازرگانی استان همدان گفت: انتخاب ۵ نفر از فعالان اقتصادی شهرستان بهار در انتخابات اتاق بازرگانی استان همدان دارای مزیت برای ما می‌باشد و لازم به ذکر است که ۳۰ درصد اتاق بازرگانی به بازرگانی صنعت خدمات و تولید شهرستان کمک می‌کند 

 

همچنین یوسف شعبانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز از فرماندار بهار بابت تشکیل جلساتی با فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و.. تقدیر و تشکر کرد و گفت: تصمیمات و راهکار هایی که در همجنین جلساتی گرفته شود اثربخشي آن بسیار مهم و حائز اهمیت است و نیز خروجی آن در راستای نفع مردم و کارفرمایان و کارگران باشد .

 

شعبانی بیان کرد:  اداره کار کارگری نیست، خدمتگذار کار و کارفرماست و همچنین اداره کار مدافع حقوق کارگر و کارفرما می‌باشد 

 

وی ادامه داد: حاضریم در حوزه روابط کار شبانه روز برای خروج موضوع ذهن شخصا حضور یابیم ، شهرستان بهار یکی از شهرستان هایی است که حل اختلاف آن در خود شهرستان است؛ 

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اذعان داشت: مدیران باید مشوق های بیمه ای را از ما درخواست کنند تا ما راهکار را ارائه دهیم، ما برای غلبه بر دولت باید تشکل داشته باشیم ما اگر بتوانیم یک تشکل صنفی درست در لالجین داشته باشیم و حمایت کنیم میتوانیم از موئضه تشکل صنفی صحبت های خود را بازگو کنیم میتوانیم تعاون تأمین نیاز راه اندازی کنیم و این نیز در جهت اینکه بتواند کارت بازرگانی دریافت کند در اهم صادرات و واردات ورود پیدا کند و نیز در جهت تامین نیاز خاک، لعاب و.. از بخش دولتی یا خصوصی سهمیه کسب کند و این ها امتیازاتی بخش دولتی در حوزه تشکل سازی برقرار گرفته است.

 

 

این مقام مسئول گفت: در حوزه اداره کار در کنار شما هستیم و در حوزه تشکل سازی و در حوری تعاونی ها ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک ابزار رفع مشکل کارفرمایی است و برای اجرای طرح های اقتصادی ما به صورت کامل در سه بخش ایجابی، توسعه ای و سرمایه در گردش در خدمتتان خواهیم بود.

 

شایان ذکر است که در این جلسه مشکلات حوزه صنعت و تولیدکنندگان سفال و سرامیک از جمله؛ افزایش هزینه تولید مواد اولیه و مالیات و.. و مشکل فروش،مشکلات تولید کنندگان چینی آلات بهداشتی لالجین، عدم وام دهی، تسهیلات و مشوق های تولید و بیمه ها،صنایع غذایی و بسته بندی و.. توسط جمعی از کلیه مدیران واحد های صنعتی شهرستان بهار مطرح شد و با مدیران کل و نمایندگان به بحث و ارائه راه حل و پرسش و پاسخ پرداختند و و نیز پیشنهاد تشکیل طرح توسعه متشکل از تولید کنندگان خلاق مطرح گردید.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی