سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/26 18:05:36
به مناسبت هفته ی ملی جمعیت برگزار شد؛

گردهمایی مادران تک فرزند با موضوع بررسی چالش های تک فرزندی

به مناسبت هفته ی ملی جمعیت، گردهمایی مادران تک فرزند با موضوع بررسی چالش های تک فرزندی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، به همت موسسه مردم نهاد اکسیر زندگی شهر در محل سالن اجتماعات موسسه‌ی قرآنی خاتم الانبیاء برگزار گردید.

شناسه خبر: 13371

 

به گزارش نشاط شهر، به مناسبت هفته ی ملی جمعیت، گردهمایی مادران تک فرزند با موضوع بررسی چالش های تک فرزندی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، به همت موسسه مردم نهاد اکسیر زندگی شهر در محل سالن اجتماعات موسسه ی قرآنی خاتم الانبیاء برگزار گردید.

 

در این گردهمایی دکتر مطهری مدیر مرکز مشاور حال نو‌ با اشاره به نقش جمعیت در پیشبرد اهداف و توسعه ی کشور گفت :مهم ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است.

 

 

وی به بیان شاخص ها و فاکتورهای مهم و اساسی در ارتباط با رشد جمعیت پرداخت و افزود: داشتن تنها یک فرزند در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای رایج شده است و از مهم ترین معایب آن میتوان محروم بودن از خواهر و برادر ،احتمال درونگرایی، کمال گرایی و غیره اشاره کرد.

 

وی خواستار شد تا والدین فرزندان خود را از وجود خواهر و برادر محروم نکنند.

 

در ادامه فاطمه بهادر بیگی، دبیر موسسه‌ی اکسیر زندگی شهر که در زمینه ی خانواده و فرزندپروری فعالیت دارند، ضمن قدردانی از زحمات حمید قاسمی جمشید گفت :موسسه قصد دارد گردهمایی های بیشتری برای بانوان در موضوعات مختلف برگزار کند. 

 

 

همچنین در انتهای مراسم ضمن پذیرایی از مدعوین به قید قرعه به سه نفر از مادران شرکت کننده هدیه‌ای اهدا شد.

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی