سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت هفته ملی جمعیت خبرنگار ما پای صحبت های یکی از خانواده‌‌های پرجمعیت بهاری نشست؛ این خانواده دارای پنج فرزند است.

شناسه خبر: 13386

 

 مادر خانواده در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر گفت: من متولد ۱۳۶۲ و همسرم متولد ۱۳۵۹ است. ما صاحب پنج فرزند پسر هستیم ،فرزند اولمان دیپلمش را گرفته و درحال حاضر سرباز است. فرزند دوم کلاس هفتم و فرزند سوم نیز کلاس چهارم است. فرزند چهارممان ۷سال و فرزند آخرمان ۴ سال دارد.

 

وی در رابطه با شرایط زندگی و درآمد خانواده گفت: خودم خانه دار هستم و همسرم شغل ثابتی ندارد و درحال حاضر با درآمد نسبتا کمی به شغل آزاد مشغول است. ابتدای زندگی در کنار پدر و مادر همسرم بودیم به مرور زمان مستقل شدیم؛ با توجه به سطح درآمد، یک خانه‌ی کوچک داریم و فرزندانمان اتاق مستقل ندارند. از لحاظ امکانات توانایی فراهم کردن همه ‌ی نیاز های فرزندانمان را نداریم برای مثال فرزندان محصلم هر سه از یک گوشی برای درس خواندن استفاده میکنند.

 

این بانوی جوان از داشتن پنج فرزند اظهار خرسندی کرد و گفت: خدا را شاکرم که پنج فرزند سالم دارم، از آنجا که همسرم بیشتر به کار مشغول است، من وقت بیشتری را با فرزندانم می گذرانم و از این موضوع خوشحالم. ارتباط بین فرزندان واحترام به یکدیگر برایم مهم است. شیطنت های بچگانه در آنها وجود دارد اما هرگز خلاف قوانین خانواده عمل نمیکنند.

 

 

وی در ادامه گفتگو درباره شرایط اقتصادی فعلی اینگونه اظهار داشت: با توجه به شغل همسرم منبع درآمد ثابتی نداریم و تحت پوشش کمیته ی امداد هستیم؛ مسافت زیادی با مدرسه‌ی فرزندانمان داریم و توانایی تامین هزینه های سرویس مدارس را نداریم و متاسفانه برای دریافت وام هم بارها اقدام کرده ایم اما به نتیجه ای نرسید. در این راستا از مسئولین خواهشمندیم توجه بیشتری به شرایط اقتصادی، تورم و بالا بودن مخارج زندگی خانوار داشته باشند.

 

خانم زارعی در پایان گفتگو تنها دغدغه ی خود را آینده‌ی فرزندانش عنوان کرد و گفت: تنها مشغله‌ی فکری من و همسرم آینده و رسیدن فرزندانم به اهدافشان است. همواره حامی فرزندانمان هستیم و آینده نگری و موفقیت آنها در زمینه های مختلف تحصیلی ،شغلی و... برایمان مهم است.

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی