سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به ریاست فرماندار شهرستان بهار و با حضور امام جمعه، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان، رییس سامانه «نانی نو» استان، بخشداران و نمایندگانی از تمامی واحدهای نانوایی شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13401

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، حجت الاسلام و المسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار در این جلسه گفت: با توجه به سختی کار نانوایان عزیز به معیشت نانوایان توجه ویژه شود و صرفه اقتصادی برای این شغل با برکت لحاظ شود تا شاهد تعطیلی واحدهای نانوایی نباشیم.

 

وی افزود: نگاه به شهرستان بهار در توزیع آرد ویژه باشد چون به دلیل فعالیت های کشاورزی و امور مرتبط با سفال شاهد حضور کارگران فصلی هستیم و درخواست نان افزایش پیدا می کند.

 

دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار نیز در این جلسه گفت: از مسئولین غله و بازرگانی استان همدان می خواهیم به صورت دقیق در زمینه اطلاع رسانی موارد کاهش سهمیه آرد را به نانوایان عزیز  اقدام کنند و موارد تشویقی را نیز لحاظ کنند.

 

 

وی ادامه داد: برای حل مشکلات نانوایان از جمله هزینه های کارگر ،دستمزدها،سهمیه آرد،بیمه و خدمات دیگر جلسات مختلفی با دستگاه های استانی خواهیم داشت و برای حل مشکلات این قشر شریف تلاش خواهیم کرد.

 

حسین خوانساری مدیرکل غله استان نیز گفت: نانوایان به استفاده از کارتخوان توجه کنند و از  فروش نقدی خودداری کنند.

 

وی افزود: بر اساس عملکرد نانوایی ها در شهرستان بهار به  66 واحد نانوایی در شهرستان 11 تن آرد اضافه و از 47 واحد 58 تن آرد کاسته شد.

 

خوانساری خاطر نشان کرد: آرد مناسبتی ویژه شهرستان های بهار،نهاوند،کبودراهنگ و درگزین تقسیم بندی شده و در فصل اوج کار کشاورزان توزیع خواهد شد تا نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

 

در ادامه میهنی رییس سامانه نانی نو استان همدان به موارد منجر به کاهش سهمیه آرد اشاره کرد و افزود: تراکنش های سوری، فروش بیشتر از 90 لواش 70بربری، 70  تافتون و 50 سنگک،عدم رعایت ساعات پخت،کاهش یا مازاد پخت و فروش نان به سوپرمارکت ها از دلایلی است که سهمیه آرد نانوایی ها را کاهش می دهد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی