سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز پنجمین جلسه پرسش و پاسخ با محوریت عفاف و حجاب با تدریس حجت الاسلام و المسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار در ساختمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

شناسه خبر: 13591

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز پنجمین جلسه پرسش و پاسخ با محوریت عفاف و حجاب با تدریس حجت الاسلام و المسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار در ساختمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

نخست حجت الاسلام و المسلمین مصباح گفت: کسانی که می‌خواهند معرف حجاب باشند می بایست واجد شرایط باشند و مولد خوبی برای معرفی باشند. 

 

وی افزود: مسئله ای که در این امر حائز اهمیت است همزاد پنداریست. در همزاد پنداری باید گوش شنوا داشته باشیم و سپس آسیب شناسی کنیم که بتوانیم راحت تر دعوت به حجاب وعفاف کنیم.

 

امام جمعه بهار گفت: فرزندان الگوی برآیندی پنهانی والدین هستند. باورها نهادینه شده و تصویر سازی فرزندان بسیار خوب است پس بهتر است که اول از خودمان شروع کنیم.

 

وی در ادامه گفت: همانطور که درمباحث قبلی صحبت شد باید لذت ها را درک کنیم و بدانیم اکسیری که همگان به دنبالش هستند محبت است. تضاد بینی ،دوگانگی ،مالک بودن و غیره در گفتار ورفتارمان نباشد تا بتوانیم اول از خود خانواده برای جذب حجاب وعفاف داشته باشیم سپس محیط آرام وبدون تنش و گوش شنوا در جامعه بخصوص در مدارس باشد.

 

وی افزود:, اهمیت این جلسات را میتوان در سه نکته خلاصه کرد از جمله، معرفت افزایی در عمل، شناخت معرفت و نوع جامعه هدف و نوع مواجه، است.

 

 

در پایان جلسه نیز پرسش هایی از سمت بانوان حاضر مطرح شد و پاسخ خود را از امام جمعه دریافت کردند.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون