سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رسول کوهپایه‌زاده: در ماجرای کوروش کمپانی شرکتی کالایی را به یک‌سوم یا یک‌دوم قیمت واقعی می‌فروخت. در نگاه نخست این نوع عرضه مشکوک به‌ نظر می‌رسد اما تبلیغات سلبریتی‌ها این شک و تردید را از بین برد و احساس اعتماد و امنیت را در مخاطب ایجاد کرد.

شناسه خبر: 14242


به گزارش نشاط شهر به نقل از فارس، رسول کوهپایه‌زاده عنوان کرد:

 

در ماجرای کوروش کمپانی شرکتی کالایی را به یک‌سوم یا یک‌دوم قیمت واقعی می‌فروخت. در نگاه نخست این نوع عرضه مشکوک به‌ نظر می‌رسد اما تبلیغات سلبریتی‌ها این شک و تردید را از بین برد و احساس اعتماد و امنیت را در مخاطب ایجاد کرد.


مسئولیت سلبریتی‌ها در این پرونده در دو بخش کیفری و حقوقی (جبران خسارت) قابل بررسی است. اگر کلاه‌برداری شده، طبق قانون هر کسی که وقوع جرم را تسهیل و افراد را تشویق و ترغیب کرده باشد، مرتکب جرم شده است.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی