سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در روش اول شخص دانش آموز می‌تواند با کاربری و رمز خود از طریق سامانه my.medu.ir وارد شده و با استفاده از گزینه سفارش کتب وارد سامانه سفارش کتاب شود شود.

شناسه خبر: 14613

 

با عنایت به فعال شدن سامانه سفارش کتب درسی ؛ توضیحاتی در این خصوص ارائه می‌گردد:

 

ثبت سفارش کتاب به چند صورت امکان‌پذیر است. 

 

 روش اول: ثبت سفارش انفرادی توسط دانش آموز از پنل My.Medu.ir:

 

 در روش اول شخص دانش آموز می‌تواند با کاربری و رمز خود از طریق سامانه my.medu.ir وارد شده و با استفاده از گزینه سفارش کتب وارد سامانه سفارش کتاب شود شود.

 

پس از ورود به سامانه کتاب عنوان 🔖ثبت سفارش را لمس کرده و عملیات ثبت سفارش و پرداخت را با استفاده از عنوان مورد نظر تکمیل نمایید.

 

توضیح اینکه علاوه بر سامانه my.medu.ir دانش آموزان این امکان را نیز دارند تا همچون سالهای گذشته از طریق سامانه irtextbook.ir نیز وارد شوند که در روش بعدی توضیح داده خواهد شد . اما به این نکته باید توجه داشت که نام کاربری و رمز دانش آموز در این دو سامانه معمولا متفاوت است! در سامانه my.medu رمز از طریق پنل مدیر و یا اولیا قابل تغییر است و در سامانه irtextbook کاربری کدملی و رمز سریال شناسنامه دانش آموز است

 

 

 روش دوم: ثبت سفارش انفرادی توسط دانش آموز از پنل سامانه Irtextbook.ir:

 

در این روش دانش آموز وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به آدرس irtextbook.ir شده و عنوان ورود دانش آموزان را لمس کرده سپس کد ملی و سریال شناسنامه خود را در قسمت مربوطه درج و عنوان ورود را لمس می‌نماید. پس از ورود با لمس و عنوان ثبت سفارش نسبت به ثبت سفارش و پرداخت هزینه اقدام می‌نماید.

توجه داشته باشید که این شماره سریال همان سریالی است که در سامانه سیدا ثبت گردیده است.

 

 روش سوم: ثبت سفارش انفرادی توسط اولیا دانش آموز :

 

 اولیا دانش آموزان میتوانند شخصا با ورود به سامانه my.medu.ir و انتخاب گزینه «ورود فرهنگیان عموم» و پس از وارد کردن شماره همراه خود و رمز موقت پیامک شده به تلفن همراه شان وارد سامانه شده و سپس در منوی سمت چپ در جلوی نام فرزند خود گزینه ورود به پنل خدمات دانش آموز را کلیک نمایند تا پس از ورود به کارتابل دانش آموز امکان ثبت سفارش کتاب را همانند توضیحات روش دوم داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# کتب_درسی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی