سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مهدی محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر اظهار داشت: در راستای تامین آب شرب بهداشتی مورد نیاز دامداران از ابتدای سال تاکنون ۳ دستگاه آبشخور در مراتع روستای وهنان نصب شده است.

شناسه خبر: 15125

 

به گزارش نشاط شهر، مهدی محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر اظهار داشت: در راستای تامین آب شرب بهداشتی مورد نیاز دامداران از ابتدای سال تاکنون ۳ دستگاه آبشخور در مراتع روستای وهنان نصب شده است.

 

وی ادامه داد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۲ جهت نصب آبشخور در مراتع شهرستان تخصیص یافته است که سال گذشته دو دستگاه آبشخور در روستای چوتاش و امسال سه آبشخور در روستای وهنان نصب شده است. 

 

وی تشریح کرد برای نصب هر عدد دستگاه آبشخور فلزی گالوانیزه حداقل ۵ میلیون تومان هزینه مورد نیاز است که برآورد می‌شود تا پایان سال ۵ دستگاه آبشخور در طرح‌های مرتعداری شهرستان بهار نصب گردد.

 

محمدی مزایای نصب آبشخور بهداشتی را تامین آب آشامیدنی بهداشتی و سالم قابل دسترس برای دام‌های دامداران منطقه، پراکنش یکنواخت، توزیع مناسب دام‌ها در مراتع در راستای بهبود اصلاح و احیای مراتع و جلوگیری از تخریب کمی و کیفی مراتع برشمرد.

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی