سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

عباس نجفی دادستان عمومی و انقلاب همدان از افزایش جان باختگان مسمومیت مشروبات الکلی در همدان به ۹ نفر و همچنین بازداشت ۱۰ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

شناسه خبر: 15571

 

به گزارش نشاط شهر، عباس نجفی دادستان عمومی و انقلاب همدان از افزایش جان باختگان مسمومیت مشروبات الکلی در همدان به ۹ نفر و همچنین بازداشت ۱۰ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

 

هفته گذشته ۱۸ نفر بدلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز در همدان به بیمارستان ها مراجعه کردند که چهار نفر از آن‌ها جان باختند که متاسفانه طی چند روز اخیر پنج نفر دیگر به شمار جان باختگان افزوده شد.

 

دستورات قضایی لازم به منظور بررسی ابعاد این موضوع و برخورد قاطع با عاملین صادر شده است که در این رابطه ۱۰ نفر متهم شناسایی و بازداشت شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در شرایطی که صداوسیما پس از ترور سیدحسن نصرالله بر طبل جنگ می‌کوفت، رهبر انقلاب بر لزوم آرامش و پرهیز از شتاب‌زدگی تأکید کردند / کسانی که امروز با ژست انقلابی‌گری، رئیس‌جمهور را متهم به کوتاهی در برخورد با اسرائیل می‌کنند، در راستای تحقق هدف ۴۰ ساله اسرائیل حرکت می‌کنند / دکترین ام‌القرای آیت‌الله هاشمی، یک مدل عقلانی است که می‌تواند ایران را از این پیچ سخت تاریخی عبور دهد

حوادث